המשטרה חשפה: קטינים צרכו אלכוהול במסיבה בראשון לציון

במסגרת הפעילות האכיפה השיטור העירוני ואותרו עשרות בקבוקי אלכוהול וטיפות עיניים מזויפים, וחולקו קנסות בסכום של 35 אלף שקל על אי מניעת עישון

פורסם בתאריך: 3.11.19 12:09

במסגרת פעילות אכיפה משולבת בעסקים לממכר אלכוהול ונרגילות בראשון לציון, נמצאו קטינים ששתו אלכוהול במסיבה ונמצאו עשרות בקבוקי אלכוהול וטיפות עיניים, החשודיםפ כמזוייפים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


יחידת השיטור העירוני של משטרת ישראל בשילוב פקחי עיריית ראשון לציון, יחד עם פקחי משרד הבריאות ונציגי רשות המיסים, ערכו בסוף השבוע ביקורות בעסקים לממכר אלכוהול ונרגילות.

במסגרת הפעילות, בביקורת שנערכה בלופט בעיר, נמצאו קטינים ששתו אלכוהול שהשתתפו במסיבה שנערכה במקום. המסיבה הופסקה, ולבעלים שהוזמנו לשימוע, נרשם קנס בסכום 5,000 שקל.

בביקורת נוספת שנערכה לקיוסק בעיר, נתפסו עשרות בקבוקי אלכוהול ובקבוקוני טיפות עיניים, החשודים כמזוייפים ועלולים לסכן את בריאות הציבור, הסחורה הוחרמה על ידי פקחי משרד הבריאות ונפתחה חקירה.

בסך הכל, מסגרת הפעילות בוצעו ביקורות ל-12 עסקים בדגש לנרגילות, חמארות, לופטים ועסקים שבהם מספקים אלכוהול. שלושה בעלי עסקים זומנו לחקירה בגין ניהול עסק ללא רשיון והגשת משקאות משכרים ללא אישור משטרה ובעל עסק פיצוצייה זומן לחקירה בגין חשד למכירת אלכוהול מזוייף וחומר מסוכן. בנוסף, נרשמו שבעה דוחות על ידי הפקחים על אי מניעת עישון לעסקי נרגילה וחמארות בסך יוצא דופן בגובה של 35,000 של.

ממשטרת מרחב השפלה נמסר כי "פעילות זו נועדה לטפל באופן יזום בעבירות המשפיעות על בריאות הציבור ואיכות החיים של התושבים בעיר".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי: "אני רואה בחומרה רבה את התופעה של מכירת אלכוהול מזויף, מכירת אלכוהול לקטינים ועסקים שנפתחים ופועלים ללא רישיון. אנחנו נמשיך בפעולות אכיפה מוגברות כלפי עסקים שמפרים את החוק".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר