המקלט שבו הוחזק החשוד. צילום: דוברות המשטרה

חשד: גבר נחטף מראשון לציון והוחזק במקלט כפות וללא מזון

המשטרה חשפה מקרה מזעזע של התעללות ותקיפה אכזרית של שני צעירים בעקבות חוב

פורסם בתאריך: 22.9.19 11:25

המשטרה חוקרת חשד לחטיפה, עינוי והתעללות קשה בגלל חוב כספי. על פי החשד הקורבן הוחזק במקלט ללא מזון במשך שלושה ימים.

המקרה המזעז נחשף בעקבות חקירה של יחידה מרכזית במשטרת ישראל. על פי החשד הקורבן הוכה והוחזק כפות במקלט עם בקבוק מים קטן וללא מזון במשך שלושה ימים. בעקבות חשיפת הפרשה נעצרו שני תושבי רחובות מהנוק "באבאי" טגניה, בן 24, בחשד שעמד מאחורי החטיפה ואביב עלמה, בן 19, החשוד בתקיפתו של הקורבן.

חקירת הפרשה החלה לאחר שבחודש שעבר התקבל במשטרה מידע לפיו לפני כשלושה חודשים, בעקבות חוב של 3,000 שקל, הותקף הקורבן באופן קשה מספר פעמים. מהחקירה עלה כי לאחר כל תקיפה במהלכה הוכה החשוד באכזריות, הוא ננטש על ידי התוקפים לבדו בערים שונות באזור השפלה. באחד ממקרי התקיפה לפני כחצי שנה, נזקק הקורבן לטיפול רפואי בחדר מיון בבית חולים לאחר שנחבל בראשו.

על פי החשד לפני כשלושה חודשים, כאשר שהה הקורבן בראשון לציון, עצר לידו רכב ממנו יצא החשוד טגניה ואדם נוסף. השניים הכניסו אותו בכוח לרכב שבו היו חשודים נוספים, והוא הוסע לבית הקולנוע הישן בקריית משה ברחובות.

במבנה הנטוש היו חשודים נוספים, כ-10 במספר, שהיכו אותו בברזלים ואף הפשילו את מכנסיו. לאחר התקיפה הקשה הוסע הקורבן למקלט סמוך, הוכנס על ידי החשוד ואדם נוסף למקלט דרך החלון, שם נכבל בידיו וברגליו באזיקון ובחבל. החשוד והאדם הנוסף השאירו לקורבן בקבוק מים קטן ללא מזון כלל. כך הוא הוחזק, על פי החשד, במשך שלושה ימים.

בסופו של דבר הקורבן שוחרר על ידי החשוד, כדי שיוכל להביא את הכסף. הקורבן שב לביתו וגייס דרך מכריו ומשפחתו את סכום הכסף שבינתיים תפח והגיע ל-15,000 אלף שקל. בסוף החודש שעבר, הגיע החשוד ואדם נוסף לבית העסק של מכרי הקורבן ואספו משם מעטפה עם כספי החוב.

לאחר שהתקבל מידע במשטרת ישראל על האירוע, נפתחה חקירה סמויה, במהלכה נעצר טגניה בסוף חודש אוגוסט בחשד למעורבות בחטיפה, וכעבור מספר ימים נעצר עלמה בחשד למעורבות בתקיפת הקורבן.

בסוף השבוע הובאו שני החשודים להארכת מעצר נוספת, במהלכה הוגשה בעניינם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ראש צוות החקירה בימ"ר מרכז, רפ"ק דוד בנו, על הפרשה:

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר