צילום: Doidam 10 / shutterstock.com

אם לבת 15: "איך יכול להיות שהאנס שפגע בבת שלי מסתובב חופשי?"

לפני כשבועיים נעצרו שני גברים בחשד לאונס בת 15, מאז הם שוחררו לביתם בתנאים מגבילים, כאשר הקורבן פוגשת בהם לא פעם

פורסם בתאריך: 22.7.19 16:33

"איך יכול להיות שהאנס שפגע בבת שלי מסתובב חופשי בגינה שבשכונה? איך הבת שלי אמורה להתמודד עם זה?", כך טוענת אם לבת 15 מראשון לציון.

לפני כחודש הגישה האם תלונה במשטרה וסיפרה כי הותקפה מינית על ידי שני גברים בסמוך לבית. "רצחו לבת שלי את הנשמה", כך סיפרה.

כשבוע לאחר מכן, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה ראשון לציון", נעצרו שני תושבי העיר בחשד לביצוע התקיפה. ואולם, השניים שוחחרו מאז למעצר בית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"איך זה יכול להיות שהאנס מסתובב כאן, בגינה הציבורית, מטרים ספורים מהבית שלנו?", טוענת האם, "ראיתי אותו ולא האמנתי למראה עיניי. הוא מסתובב חופשי עם צמיד על הרגל, אבל מסתובב. איך נותנים לו להיות כאן בשכונה כאשר יודעים שהבת שלי גרה כאן, מישהו בכלל מבין מה עובר עליה?".

הנערה נמצאת בימים אלה לקראת חזרתה לפנימייה שבה למדה. כאשר בנוסף להתמודדות עם התקיפה המינית, היא התבשרה כי הוחלט להעבירה למסגרת של נערות בסיכון. "הבת שלי לא מפסיקה לבכות", אומרת האם, "לא מספיק שהיא עברה אונס, אז גם שולחים אותה למוסד סגור?".

"ביקשתי שישלחו אותה לפנימייה טיפולית בצפון, כדי שהיא תוכל להתגבר על הטראומה שהיא עברה, אבל פשוט החליטו להעביר אותה למוסד סגור. אני לא מוכנה שהבת שלי תהיה שם. היא לא גנבת ולא פושעת. היא ילדה שנאנסה. רוצים להרוג לי את הילדה".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "מפאת חובת סודיות אין ביכולתנו להתייחס לפרטי מקרה. "ככלל, תוכניות טיפול למשפחה מגובשות, במסגרת הוועדה לתכנון טיפול והערכה המורכבת מצוות רב מקצועי, הכולל עובדים סוציאליים, פסיכולוג, מפקח משרד הרווחה, גורמי טיפול וחינוך אשר להם הכרות עם המשפחה".

עוד נמסר כי "תוכנית הטיפול משקפת את צרכי המשפחה ורמת הסיכון של הילד, מדובר בהמלצה והמשפחה יכולה להביע את התנגדותה במסגרת ההליך בבית המשפט".

ממשטרת מרחב השפלה נמסר בתגובה: "עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה, שנוהלה ביסודיות וברגישות, תוך ביצוע כל פעולות החקירה הנדרשות ובמטרה להגיע לחקר האמת. הגברים שוחררו בתנאים מגבילים עם סיום החקירה הועבר התיק לעיון הפרקליטות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר