נווה ים: תושבים מבוהלים – הגנבים מסתובבים בין הבתים. צפו:

גם מצלמות האבטחה שהותקנו מחוץ לבתים לא ממש מסייעות לתושבים. הפורצים ממשיכים להגיע לשכונה ותושבים חיים בפחד ותיסכול. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 16.6.19 13:49

תושבים בשכונת נווה ים מתלוננים על שורה של פריצות לבתים הפרטים בשכונה. "השכונה שלנו הפכה למטרה", אומרים התושבים שחוששים ומודאגים מהמצב. מדובר בפריצות לבתים פרטים ולרכבים, בפרט בחלק הצפוני של השכונה. כאשר מרבית הפריצות מתרחשות בשעות הבוקר המוקדמות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עד לפני כשנה פעלה בשכונה קבוצת מתנדבים בחסות המשטרה. המתנדבים הצליחו להילחם בתופעה, ולעצור את הפריצות בשכונה. ואולם, בחודשים האחרונים הופסקה פעילות המתנדבים ולטענת התושבים הפריצות חזרו. כמו כן, טוענים התושבים כי בסיס הפעלת מתנדבים בשכונת רמת אליהו ונווה ים נסגר לפני כשנה וחצי, דבר שמפחית עוד יותר את תחושת הביטחון בשכונה.

צפו בתיעוד ממצלמת האבטחה:

שבוע אחרי שבוע מעלים התושבים לרשתות החברתיות תיעוד וצילומים של פריצות וניסיון גניבות רכבים ופריצות לבתים. ניסיונות אלה מתועדים על ידי וכל אלה שנקלטו על ידי עדשות המצלמה של הבתים. אבל אין במצלמות שהותקנו מחוץ לבתים ובמשמר השכונתי שהוקם על ידי התושבים בכדי לעצור את התופעה.

תושב השכונה, משה לב הר, מספר: "הפריצות מגיעות בגלים, במיוחד ברחוב האילתית שהפך למטרה. לדעתי, ביקרו שם בכל הבתים. גם אצלי ביקרו בבית, מאז כל הבית שלי מרושת ויש לי גם כלב בחצר שמרתיע. לצערי, אנשים כבר לא מגיעים להתלונן במשטרה, הם מיואשים. ולכן במשטרה חשבים שיש פחות מקרים של פריצות וגניבות".

"בעבר היה לנו את משמר השכונה", מוסיף הר לב, "אבל כיום אין שום גורם הרתעה בשכונה", מסכם לב הר.

"רוב הפריצות הם לפנות בוקר", מוסיפה תושבת השכונה, "החוסר אונים של התושבים כאן פשוט עצוב, מישהו חייב לעשות משהו ומהר כי המצב הזה לא יכול להימשך".

תגובת המשטרה תובא לאחר שתתקבל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר