מכות בעקבות ויכוח על חניה: האם המצלמה תוכיח מי אשם?

"אחרי שנרגעתי, נזכרתי שיש מצלמה שתיעדה הכל", מספרת תושבת ראשון לציון, "אבל הנזק נעשה. קיבלתי השפלות, כאילו שאני מואשמת ברצח"

פורסם בתאריך: 31.5.19 09:01

"אם לא הייתה מצלמה ברכב שתיעדה את האלימות והמכות שקיבלנו, היינו עמוק בתוך הבוץ. זה לא שינה לשוטרים שאחי חולה בסרטן, ושהוא אחרי מספר ניתוחים קשים מאוד וטיפולים כימותרפים". כך מספרת טיטיאנה קיסיליביץ, בת 48 מראשון לציון, שהייתה מעורבת בעימות פיזי יחד עם אחיה, בעקבות ויכוח על מקום חניה בבית החולים שמיר-אסף הרופא.

קסיליביץ הגיעה לפני כחודש לבית החולים עם אחיה, בן ה-53. אחרי דקות ארוכות שבהן חיפשה חניה, יצאה טטיאנה מהמכונית. היא פגשה בנהג שהיה בדרכו לרכב והתכוון לצאת מהחניה, והחלה ללכת אחריו. אחיה, שנהג ברכב, נסע אחריהם. אלא שלטעתה היה אדם נוסף שהמתין גם הוא לחניה. בין שני הנהגים החל ויכוח, שהחל להתלהט וכלל קללות וצעקות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשלב מסוים יצא האיש מהרכב והחל להכות את טטיאנה. אחיה, שראה את המתרחש, מיהר לצאת מהרכב והיכה את האיש. טטיאנה המבוהלת תקשרה למשטרה, ובתוך זמן קצר הגיעו שוטרים למקום. אלא שהשוטרים בחרו לעצור את טטיאנה ואת אחיה ואילו הנהג שוחרר, משום שנפצע במהלך הקטטה.

צפו בתיעוד:

 

"הסברתי לשוטרים שאני הותקפתי, אבל זה לא עזר", מספרת טטיאנה, "אמרתי שאני לא אשמה ושאחי חולה סרטן במצב לא פשוט בכלל, אבל אף אחד לא שמע. גם כשאחי אמר שלא חש בטוב ומבקש להתפנות לבית חולים, השוטרים אמרו לו שקודם הם יחקרו אותו".

לטענת טטיאנה בתחנת המשטרה היא עברה חוויה משפילה. היא שוחררה לחמישה ימי מעצר בית ואז נזכרה במצלמה המותקנת ברכב. "אחרי שנרגעתי, נזכרתי שיש מצלמה שתיעדה הכל", היא מספרת, "פניתי לתחנת המשטרה והצגתי בפני השוטרים את התיעוד, אבל הנזק נעשה. האדם שתקף אותי קיבל צו הרחקה ממני, אבל אני קיבלתי חמישה ימי מעצר בית והשפלות, כאילו שאני מואשמת ברצח. אני המומה וכואבת מאז הטראומה שנעשתה לי, ונרדמת רק עם כדורי שינה".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר במקרה תקיפה הדדי שגרר תלונות הדדיות. החקירה התנהלה במקצועיות וביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת ועם סיום החקירה הועבר התיק לעיון והחלטת התביעה המשטרתית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אלברט אינשטיין

    אייך ייתכן שבבית חולים אין חנייה. וצריל להגיע לאלימות פיסית…כדי למצוא חניה.
    רמת אלימות בארץ עברה כבר את סף הנורמלי.
    החברה צריכה לעבור חינוך מחדש.
    פשוט נמוך.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר