הבלונים שנתפסו
הבלונים שנתפסו

תושב ראשון לציון חשוד בהברחת בלונים לפלסטינים

מכולה ובה מאות אלפי בלונים הייתה בדרכה לחברון ומשם לעזה. במשטרה מציינים כי החשוד מראשון לציון, שהצליח להשתמט מהבדיקות הביטחוניות, קשר את עצמו למרבית העבירות המיוחסות לו

פורסם בתאריך: 23.5.19 17:40

תושב ראשון לציון חשוד בהברחת מאות אלפי בלונים לגורמים פלסטינים. על פי החשד הוא השתמש באזרחותו הישראלית בכדי להשתמט מבדיקות ביטחוניות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בית משפט השלום באשקלון, נעתר לבקשת יחידת יס"מ של בית מכס אשדוד, והורה על שחרורו בתנאים מגבילים, של חשוד, בן 50 מראשון לציון, בעליה של חברה. הוא חשוד כי הבריח מאות אלפי בלונים, בצבעי הרשות הפלסטינית, תוך שימוש באזרחותו הישראלית על מנת להשתמט מבדיקות ביטחוניות.

מבקשת המעצר עולה כי ליחידת היס"מ של בית מכס אשדוד הגיע מידע מודיעיני לפיו חברה שבבעלותו של החשוד, מתכוונת לייבא באמצעותו כמות אדירה של בלונים ולהעבירם באופן לתושב חברון, ומשם, כך על פי החשד, להעבירם באופן הדרגתי לעזה.

במסגרת פעילות מבצעית שהתקיימה בתחילת השבוע, אותרה מכולה שיובאה, על ידי החברה שבבעלות החשוד. כמו כן, נמצא כי על גבי הקרטונים שבהם אוחסנו הבלונים, נרשם שמו של הרוכש הפלסטיני מחברון. בבקשת המעצר נטען כי בניגוד מוחלט לנהלי המכס, החשוד לא ציין קוד אוטונומיה בהצהרת היבוא ולא יידע את המכס ביעד הסופי של משלוח הבלונים, על מנת להימנע מבידוק בטחוני ובמטרה לגרוף רווח כספי.

עוד עולה מבקשת המעצר כי החשוד לא הזמין את הסחורה, לא קבע את טיבה ואת סוגה לא וכל תכלית פעולתו היתה הסוואת היעד הסופי של הבלונים. כמו כן, צוין בבקשת המעצר כי יום לאחר שאותרה המכולה, עוכב החשוד לחקירה, ובמהלכה קשר את עצמו למרבית העבירות המיוחסות לו.

שופט בית משפט השלום באשקלון, אבישי כהן, נעתר לבקשת היחידה החוקרת וקבע לחשוד, בין השאר, ערבות בנקאית בסך 20,000 שקל, ערבות עצמית וערבות צד ג' בסך 30,000 שקל וצו עיכוב יציאה מן הארץ לחצי שנה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר