ראשוני: צעיר פצוע אנוש בעקבות דקירות. צפו:

הצעיר, כבן 20, פונה לבית החולים וולפסון. נסיבות האירוע נבדקות

פורסם בתאריך: 13.4.19 20:20

פצוע אנוש פונה לבית החולים וולפסון בחולון, לאחר שנדקר בפלג גופו העליון בחוף ראשון לציון. הפצוע, צעיר כבן 20, הועבר לבית החולים לאחר שבוצעו בו פעולות החייאה במקום האירוע.

גורמים המעורים בפרטים סיפרו ל"השקמה ראשון לציון" כי הדיקרה פרצה לאחר תגרה בין צעירים לאחר ששתו אלכוהול. נערה שהגיע למקום מיד לאחר הדקירה, סיפרה: "תמיד בקיץ יש כאן חבר'ה ששותים ובלגנים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כוחות משטרה והצלה רבים הגיעו לזירה, בהם גם חובשי איחוד הצלה סניף ראשון לציון שהעניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני. יוני עוזיהו, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, דיווח מהזירה כי מתנדבי איחוד הצלה ביצעו פעולות החייאה בפצוע שנדקר בפלג גופו העליון. לאחר מכן הוא הועבר להמשך טיפול בבית החולים.

יוני עוזיהו חובש איחוד הצלה על הטיפול בזירת האירוע בראשון לציון. צפו:

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 19:49 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב איילון על פצוע, ככול הנראה במהלך קטטה סמוך לחוף הים בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים וולפסון את הפצוע.

פאראמדיק מד"א רואי קטלן סיפר: "הובילו אותו לגן שעשועים על חוף הים, שם ראינו צעיר כבן 22 מוטל על הרצפה מעורפל הכרה, עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל פעולה כירורגית, הרדמה, הנשמה וטיפול תרופתי ופינונו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

מדוברות משטרת מרחב השפלה נמסר כי הדקירה אירעה ברחוב אחי דקר בראשון לציון, סמוך לחוף הים. הפצוע פונה במצב קשה לבית החולים וולפסון בחולון. כוח משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. טל

    נכחנו שם עם משפחתי בזמן האירוע, הדקירה נעשתה באמצעות בקבוק משקה מזכוכית, הכל היה לעיני בנותיי הקטנות שחזרו עם טראומה מפארק שעשועים!!! כל הזמן בתקופת הקיץ פוקדים את האזור המון צעירים מפוצצים באלכוהול ואין נוכחות של משטרה באיזור!!! איזור מועד לפורענות!!! חייבים להגביר את הפיקוח באיזור בני נוער שתויים לא שולטים במה שהם עושים תחת השפעת אלכוהול!! ממש בזיון שאי אפשר להנות במקומות האלו מבלי לפחד!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר