עו"ד דניאל פאר ועו"ד ניר יסלוביץ

עורך דינו של מייסד טלגרס: "מוחזק בתנאים קשים. חושש לחייו"

עו"ד דניאל פאר מראשון לציון, ששב אתמול מאוקראינה, מספר: "אני עצמי עוסק בתיקי סחר גדולים, ולא ידעתי הפעם לאן אני נכנס"

פורסם בתאריך: 20.3.19 14:04

"אני חושש לחייו של עמוס. הוא נמצא בתנאי כליאה קשים במדינה עם גילויי אנטישמיות וסחיטה מצד האסירים והסוהרים. אני לא יכול לפרט יותר מדי, אבל את האצבע ברגל שברו לו כבר", כך מספר דניאל פאר, עורך דינו של עמוס סילבר שחזר היום עם שותפו עו"ד ניר יסלוביץ מאוקראינה, לאחר שהות של יומיים וביקור בבית הכלא שבו מוחזק סילבר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עמוס סילבר, שהקים את הרשת להפצת קנאביס טלגראס לפני כארבע שנים, נעצר לפני כשמונה ימים באוקראינה במבצע של יחידת להב 433. עמו נעצרו בארץ ובחו"ל 42 חשודים נוספים לחקירה באזהרה. עורך דינו, דניאל סילבר,המתגורר בשכונת נוה דקלים בעיר, מספר ל"השקמה ראשון לציון" על שהותו בקייב: "היה לנו לילה ארוך. חזרתי אתמול בשעה אחת עשרה בלילה, אבל בגלל שראיתי את המצב הקשה של עמוס, שאני מכיר אותו גם באופן אישי, ואת התנאים הקשים שבהם הוא מוחזק – לא הצלחתי לישון כל הלילה".

הכל התחיל ברביעי שעבר, אז קיבל עו"ד פאר טלפון ממכרה של סילבר שסיפרה לו שהוא נעלם ואיש אינו יודע היכן הוא.  "היא ביקשה את עזרתי", הוא מספר, "כמובן שמיד הסכמתי והתקשרתי לקולגה שלי ניר יסלוביץ שעוסק בדיני הסגרה בינלאומיים. אני עצמי עוסק בתיקי סחר גדולים, ולא ידעתי הפעם לאן אני נכנס. זו מדינה זרה, ועד שהגענו לשם, אף אחד בארץ לא ידע מה קורה איתו ומה גורלו – לא אשתו שגרה בארצות הברית ולא משפחתו כאן".

בתחילה לא הצליחו עורכי הדין, עם נחיתתם בקייב, ליצור קשר עם סילבר. "עברנו שבעה מדורי גיהנום באוקראינה עד שראינו את עמוס", משחזר עו"ד סילבר, "עברנו לא מעט קיבלנו את האישור המיוחל ויחד עם עורכת דין אוקראינית ששכרנו מכספנו הפרטי הגענו לתא המעצר. היינו שם שלוש שעות, ואני בוש ונכלם לספר באילו תנאים הוא מוחזק שם".

"עמוס סובל מגילויי אנטישמיות קשים מאוד ומפגיעות פיזיות קשות, איומים וסחיטה", מספר עו"ד פאר, "הסחיטה נעשית על ידי אסירים וסוהרים שסוברים שעמוס סוחר סמים שמחזיק מיליוני שקלים בחשבון הבנק. בתא שהוא מוחזק יש 12 אסירים ושמונה מיטות, מה שאומר שישנים בתורנות. לצערי את האצבע ברגל שברו לו. אני באמת חושש לחייו".

 

.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד מלך ישראל

    לא מרחם על הזבלה הזאת
    הורס חיים של אלפיי ילדים ונערים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר