צפו: הנדסאי במפעל ביטחוני רגיש בין החשודים בניסיון להבריח קוקאין

שיתוף פעולה בין ישראל לאוקראינה חשף התארגנות להברחת קוקאין לישראל. לאחר שהסם במזוודה בשקיות קמח ומצלמות נעצרו החשודים. כך נראה רגע פתיחת המזוודה:

פורסם בתאריך: 20.3.19 12:06

שיתוף פעולה בינלאומי חשף התארגנות להברחת קוקאין מאוקראינה לישראל. שני חשודים נעצרו, בהם תושב ראשון לציון, בן 40, העובד כהנדסאי במפעל ביטחוני רגיש.

את ניסיון ההברחה חשפו בשבועות האחרונים שוטרי היחידה מרכזית במשטרת ישראל והאגף ללחימה בפשיעה מאורגנת ובשחיתות של שירות הביטחון האוקראיני. נתיב הברחה של קוקאין היה מפנמה דרך אוקראינה לישראל. מהחקירה עלה כי עבריין סמים, בן 42, מרחובות המרצה עונש מאסר לאחר שהורשע בעבר בהברחת קוקאין, חבר להנדסאי מראשון לציון והשניים יצרו קשר עם בני זוג, תושבי בת ים בני 22, בבקשה שייסייעו להם להבריח לישראל מזוודת קוקאין, שתצא מפנמה סיטי, דרך אוקראינה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בני הזוג ששיתפו פעולה, פנו למכר באוקראינה, והציעו לו לשמש בלדר סמים בקו פנמה-אוקראינה. הוא שלח לפנמה סיטי את אחיו ובת זוגו ושילם להם 5,700 דולר. בשלב זה עדכנה משטרת ישראל את האגף ללחימה בפשיעה במאורגנת והשחיתות בשירות הביטחון האוקראיני, והשלושה נעצרו. במהלך החקירה החשוד האוקראיני הסכים לשתף פעולה עם שירות הביטחון המקומי, ולהמשיך את תהליך ההברחה מול הרשת בישראל. הקוקאין במזוודה הוחלף בשקיות קמח, והחשוד האוקראיני קיבל את שכרו על חלקו.

צפו בתיעוד: רגע פתיחת המזוודה בלוד על ידי החשודים

החשוד מבת ים, ניצל את העובדה שאשתו שהייתה בהיריון מתקדם נמצאת בביקור אצל משפחתה באוקראינה, וביקש ממנה לקחת את המזוודה ולהביאה לישראל. לאחר שהיא נחתה בארץ היא נאספה על ידי בן זוגה, כאשר כל העת בלשי הימ"ר עוקבים אחריהם. המזוודה נמסרה להנדסאי ביהוד, ולאחר מכן הוא העביר אותה למתחם בעיר לוד.

בשלב זה, עם פתיחת המזוודה, זינקו עשרות בלשי הימ"ר אל תוך המתחם, עצרו את ההנדסאי ואת מזמיני הסם, תושבי לוד בני 29 ו-30. כמו כן, נעצרו בני הזוג מבת ים ואת עבריין הסמים המרצה את מאסרו בבית הכלא. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ולאחרונה הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר