זירת הירי בעין הקורא. צילום: דוברות המשטרה
זירת הירי בעין הקורא. צילום: דוברות המשטרה

פוענח הרצח בראשון לציון: חיסול בעקבות פרידה

על פי החשד גם בניו של הבעל לשעבר ירו באשה ובחברתה שנפצעה אנושות ונותרה נכה, כאשר עמדו ברמזור אדום

פורסם בתאריך: 13.3.19 16:45

משטרת מחוז תל אביב התירה לפרסום היום (רביעי): פוענח רצח סמר חטיב, בת 32, אם לשלושה מיפו, ופצעיתה הקשה של חברתה חברתה נאייה בזאר, בת 24 מיפו, שנורו כשישבו ברכב בצומת עין הקורא שבראשון לציון.

בהמשך לחקירה סמויה שהתנהלה ביחידה מרכזית של משטרת ישראל, הוגשה היום הצהרת תובע נגד שישה חשודים במעורבות ברצח והצמדת מטען לרכבה של המנוחה. החשודים הם בני משפחתו של בן זוגה לשעבר של חטיב, בהם שני בניו. מעצרם הוארך עד ה-17 במרץ.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כ-10 חודשים יצאה חטיב מביתה שביפו ונסעה ביחד עם חברתה בזאר לכיוון ראשון לציון. בזאר נהגה ברכב וחטיב ישבה לצדה. כאשר הגיעו השתיים, בשעה 22:00, לצומת עין הקורא בראשון לציון ועמדו ברמזור אדום, הן נורו מרכב חולף. מחקירת המשטרה עלה כי צרור היריות נורה משני אקדחים. חטיב נהרגה במקום ונאייה נפצעה אנושות ונותרה נכה בפלג גופה התחתון עד היום.

מחקירת המשטרה עולה החשד כי המניע לרצח הוא אי שביעות רצונו של בן זוגה לשעבר של המנוחה, מפרידתם ובקשתה להתרחק ולהתנתק ממנו.

במשטרה מציינים כי החקירה הייתה מורכבת במיוחד ובמהלכה בוצעו פעולות סמויות ותוך שימוש באמצעים טכנולוגיים. חוקרי המשטרה אספו את הראיות לאורך זמן, עד להנחת תשתית ראייתית נגד החשודים. לפני כחודש עברה החקירה הסמויה לשלב הגלוי, והמשטרה ביצעה מעצרים. עם תום החקירה, שלוותה על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, הוגשה היום לבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע נגד החשודים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר