העליון הכריע: האישה "הבוגדת" לא תקבל מחצית מהדירה – הדיון חוזר לבית הדין הרבני

מאחורי הפרשייה שמסעירה את מערכת המשפט עומד עו"ד דוד טובל מראשון לציון, שאומר: "נפל דבר בישראל"

פורסם בתאריך: 11.12.18 16:56

בית המשפט העליון הכריע: האשה "הבוגדת" לא תקבל מחצית מהבית שקיבל בעלה במתנה וכי הדיון יוחזר לבית הדין הרבני. פרקליטו של הבעל, באחת מהפרשיות המסעירות, הוא עורך הדין דוד טובול מראשון לציון, שאומר: "נפל דבר בישראל, דבר שעוד לא היה, היום אמר בית המשפט העליון לדיינים בבית הדין הרבני: 'אני סומך עליכם'".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


פרשת האישה, הבעל והבית סוקרו בהרחבה בכל כלי התקשורת. למי שהחמיץ: בלב הפרשה עומדים בעל ואישה שהגיעו לבית הדין הרבני במטרה להתגרש. לפני כ-30 שנה, לאחר שנישאו קיבל הבעל בית כמתנת חתונה מהוריו. בני הזוג ושלושת ילדיהם התגוררו בבית, אולם כשהחליטו לשים קץ לנישואיהם והגיעו לבית הדין הרבני, טען הבעל כי אישתו בגדה בו והדיינים קבעו כי האישה היא "מורדת" ולכן לא תקבל כמחצית מהדירה.

האישה, באמצעות פרקליטה, עתרה לבית המשפט העליון שאישרו את פסיקת בית הדין הרבני הגדול, בפיסקה שהסעירה את מערכת המשפט בישראל. בתגובה ערערה האישה ואתמול (שני) דחה בית המשפט העליון את העתירה והחזיר את המחלוקת להכרעת בית הדין הרבני הגדול.

עו"ד טובול המייצג את הבעל, תושב העיר ובעל משרד בראשון לציון, שמלווה את התיק כבר שש שנים, מאוד מרוצה: "נכנסנו לבית המשפט העליון שאמר את דברו, ואתמול קרה דבר מופלא. בדרך כלל את בג"צ לא מעניין אם האישה בגדה או אם היא מורדת, הרכוש מתחלק שווה בשווה לפי המשפט הישראלי. אבל בדיון שהתנהל בבג" צ הצעתי לשופטים להחזיר את העתירה לבית הדין הרבני הגבוה, עם שבעה דיינים ולא שלושה – כפי שנהוג. לאחר דיון ממושך בית המשפט הסכים לדברים ושלח את האישה חזרה לבית הדין הרבני הגבוה בירושלים, שם יפסקו בנושא זה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר