"לאחד היה רובה והשני צילם": חשודים ניסו לפרוץ ל"ביר סטיישן"

שני החשודים נקלטו המצלמות האבטחה שהם מנסים לנפץ את הזכוכית החיצונית של הפאב שבמרכז ראשון לציון. בעל הפאב מאשים: "אולי זה מתחרים"

פורסם בתאריך: 12.11.18 10:56

חשודים ניסו לפרוץ שלשום (שבת) לפאב "ביר סטיישן" במרכז ראשון לציון. בעל הפאב, גאורגי אוסופוב,אמר כי "ביום ראשון הגעתי למקום כרגיל סביב השעה אחת, רציתי לסדר ולנקות לקראת הערב לפני שאנשים באים. פתאום ראיתי שיש סדקים בחלון, לא הבנתי איך זה יכל לקרות". אוסופוב הוסיף כי "שאלתי את השכן שלי, שנמצא  עסק לידי, אך הוא גם לא ידע במה מדובר, יחד התחלנו להסתכל במצלמות מה קרה כל הלילה והיינו בשוק".

"בסרטון רואים שני בני אדם, אחד עם קפוצ'ון והשני עם כובע. בתחילה הם הסתכלו על המקום, בחנו שאין אף בן אחד ושהכול בסדר", סיפר אוסופוב. הוא הוסיף כי "לאחר כעשר דקות רואים שאחד מהם מחזיק רובה, ומכה על החלון עם כלי שהיה בידו. רואים בבירור שנוצרים  סדקים והבחור השני שאיתו מחזיק טלפון ומצלם אותו".

אוסופוב טרם הספיק להגיש תלונה במשטרה, אך לדבריו, "מתכנן לעשות זאת בהקדם האפשרי. כשצפיתי במצלמות האבטחה עברו שני שוטרים ברחוב, הראיתי להם את הזכוכיות והם שאלו אם אני רוצה להגיש תלונה, אמרתי שכן ואז הם אמרו שצריך לנסוע אל התחנה. אני רוצה להוריד את הסרטון  לדיסק כדי שאוכל להגיש לשוטרים".

 

הפאב קיים כשנתיים, ולבעליו אין חשד בנוגע לזהות החשודים שניסו לפרוץ למקום והזיק לו. "אין לי חשד לאף אחד.  למרות שלפני חצי פירקתי שותפות נפרדנו בשלום והוא נשאר חבר שלי, הוא פשוט לא מתעניין בעולם הפאבים והיציאות. אולי זה מתחרים, יש לנו את המחירים הכי זולים בארץ ואולי אנשים מקנאים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר