ניידת המשטרה בחזית אברבאנל 17
ניידת המשטרה בחזית אברבאנל 17

צפו: נתפס החשוד בהנחת מטען החבלה במעלית הבניין ברחוב אברבאנל

הבניין התמים ברחוב אבראנל בעיר שהפך ליעד לעבריינים, הדיר שינה מעיני תושבים רבים. כעת פוענחה פרשיית היריות ופיצוץ המטען במעלית הבניין

פורסם בתאריך: 17.5.18 15:37

משטרת ישראל פענחה את אירוע פיצוץ המעלית ברחוב אברבנאל בעיר. בחודש ינואר האחרון נחרדו תושבי אברבנאל 17 בעיר לגלות כי הבניין השקט שלהם הפך לזירת סכסוך בין עבריינים. יריות אל תוך הלובי ופיצוץ מטען חבלה במעלית שהשבית אותה לגמרי. כעת, לאחר חקירה מאומצת של היחידה המרכזית במשטרת ישראל, פוענח האירוע החמור.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

 

עם התקדמות החקירה נעצר בשבוע שעבר, קטין בן 16 תושב ראשון לציון, בחשד שהפעיל את מטען החבלה. במהלך השבוע נעצר חשוד נוסף, בן 30 תושב ראשון לציון גם כן, בחשד ששילם לקטין בתמורה להפעלת המטען. מחקירת האירוע עלה חשד לפיו, פנה האדם, עבריין מוכר, לקטין והציע לו להפעיל את המטען תמורת תשלום של 1,500 שקלים, וזאת על רקע סכסוך בין עבריינים.

השניים קבעו קבעו להפגש, שם נמסרו לקטין מטען החבלה והוראות להפעילו, כאשר היעד הוא המעלית שברחוב אברבנל 17. עוד עלה מהחקירה כי, הקטין הגיע לבניין כשהוא רכוב על אופניים חשמליים, נכנס לבניין, הפעיל את המטען ולאחר מכן עזב את המקום כשהוא רכוב על האופניים. כתוצאה מפיצוץ המטען, נגרם נזק כבד ללובי הבניין ולמעלית שנהרסה כליל, נזק המוערך בעשרות אלפי שקלים. מעצרו של החשוד הבגיר הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשון לציון, והחשוד הקטין שוחרר למעצר בית. בשבוע הבא צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום בעניינם.

עוד באותו נושא:

יריות ומטען חבלה: צפו איך הפך בניין המגורים יעד למחסלים

צפו בסרטון: 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר