אילוסטרציה שאטרסטוק
אילוסטרציה שאטרסטוק

לאחר הגשת התלונה וליווי המשטרה – בן זוגה ניסה לרצוח אותה

נתינה זרה מאוקריאנה שביקשה מעמד פליט מרשויות החוק והיתה נתונה תחת אלימות מצד בן זוגה, כאשר הגישה נגדו תלונה, דקר אותה בכל חלקי גופה

פורסם בתאריך: 30.4.18 10:33

אמש בשעה 21:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על אישה פצועה בדירה בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ופינו לבית החולים אסף הרופא אישה כבת 36 במצב קשה עם סימני אלימות קשים בכל חלקי גופה.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

האישה, הגיעה לארץ לפני מספר שנים וניסתה לקבל מעמד של "פליט" בעקבות המלחמה בחצי האי קרים באוקראינה, עם זאת, סורבה מספר פעמים. לטענת מקורבת לבני הזוג,  החברה הגיע לישראל בעקבות בן זוגה. קשיי ההסתגלות הקשו על שניהם, החבר נטה לאלכוהול והתקפי אלימות, ובת הזוגה שהותקפה מיעטה לספר ולשתף על עברה, וכן נמנעה מלהגיש תלונה במשך זמן רב מכיוון שמעמדה בארץ זמני.   

הפרשה הגיעה לשיאה כאשר האישה פנתה למשטרה והתלוננה על אלימות ואיומים מצד בן הזוג. המשטרה גבתה את עדותה וליוותה את האישה חזרה לביתה. בן הזוג המתין לה וזמן קצר לאחר מכן   תקף אותה ודקר אותה בכל חלקי גופה. בן הזוג ניסה להימלט ונתפס על ידי שוטרים מתחנת ראשון לציון.

 

פאראמדיק מד"א מתן דושי סיפר: "בכניסה לבניין ובמעלית ראינו סימני דם שהובילו אותנו לדירה שבה שכבה אישה כבת 36 בהכרה מלאה כשהיא סובלת מפציעות מדממות בכל חלקי גופה. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותה במהירות לבי"ח תוך כדי המשך טיפול רפואי כשמצבה קשה."

איש סגל מבית החולים מסר כי, "מצבה עדיין קשה אך מוסיף להיות יציב. ישנם דימומים פנימיים ורק בימים הקרובים נוכל להבין בוודאות האם נפגעו איברים חיוניים. אנחנו מנסים לאתר את המשפחה של האישה, ידוע כי יש לה קרובים בארץ, לא ברור מעמדם החוקי ודרגת הקרבה".

עדכון: 30 באפריל, 14:12

בית משפט השלום בראשון לציון, האריך היום את מעצרו של החשוד, בן 38 בארבעה ימים. מבית החולים נמסר כי מצבה של האישה, בת 35 מוגדר קל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר