סטודיו קארמה: היוגה כפי שהיא צריכה להיות. צילום: שלי עוקשי
סטודיו קארמה: היוגה כפי שהיא צריכה להיות. צילום: שלי עוקשי

יוגה בראשון לציון: לנשום ולהתמלא באנרגיית חיים – המקומות המובילים

אתם רוצים להתחיל לתרגל יוגה ולא בטוחים מאיפה להתחיל ולמי לפנות? מצאנו את המקומות הכי שווים לתרגל בהם יוגה בראשון לציון. לגזור ולנשום

פורסם בתאריך: 18.2.20 15:44

סטודיו קארמה

לכל אחד יש הגדרה משלו למילה 'יוגה', בין אם הוא מתרגל ובין אם לא. יש הרואים ביוגה אימון פיזי בלבד ויש שמתחברים אליה ברמה המנטלית ורואים בה דרך חיים. סטודיו קארמה הממוקם בלב העיר ראשון לציון, מציע חוויה חדשה ומרעננת ומצליח לסחוף אחריו מתאמנות ומתאמנים רבים כבר בשיעור הראשון, וכמו שאתם בוודאי מנחשים – גם לשם הסטודיו יש משקל משמעותי.

כשמתרגלים יוגה בליווי מקצועי ובצורה הנכונה, היא פועלת כתרפיה לגוף ולנפש, וזהו לא רק ביטוי. בסטודיו המנוהל על ידי יניב ושלי עוקשי, מצליחים המתאמנים פעם אחר פעם להתגבר על פחדים, לפתור בעיות בריאותיות, לשפר ביצועים פיזיים וקשיים מנטליים ולהסתכל עמוק פנימה, לנשום לרווחה, לשים את טרדות היום בצד ולהיטען באנרגיות חדשות.

ליווי צמוד ומדויק בכל אימון. צילום: שלי עוקשי

ליווי צמוד ומדויק בכל אימון. צילום: שלי עוקשי

סטודיו קארמה נפתח בינואר 2015. הוא מיועד לקבוצות קטנות כדי לאפשר אווירה משפחתית, מערכת יחסים קרובה עם כל אחד מהמתאמנים ומענה מדויק ואישי. "לכל אחד יש את טווחי התנועה שלו, את הזוויות והמנחים אליהם הוא יכול להגיע בצורה בריאה. לנסות לגרום לכולם להגיע לאותה תוצאה באימון, זה בלתי אפשרי ואף עלול לגרום לפציעות", כך מסביר יניב. "בגלל הסיבה הזו ובגלל שלכל אחד יש את הצורך האישי שלו באימון, יצרנו מרחב אינטימי שיאפשר את הסביבה הבטוחה והנכונה לאימון אופטימלי ויעיל".

יניב תמיד ראה ביוגה דרך חיים. צילום: שלי עוקשי

יניב תמיד ראה ביוגה דרך חיים. צילום: שלי עוקשי

יניב, שעוסק בתחום הוראת היוגה מזה 9 שנים, התחיל את דרכו בגיל 4 כאשר למד אמנויות לחימה וגדל על העקרונות המנחים שלה. במרוצת השנים הוסיף לארגז הכלים שלו את הקונג פו, הטאי צ'י, הצ'י קונג והיוגה. "כל התחומים האלו נוגעים בגוף ובנפש ויש להם נקודות משיקות רבות, גם בתאוריה וגם באימון עצמו. לכל תחום הדרך הייחודית שלו, כך שכל אחד יכול להתאים לעצמו את האימון שאליו הוא מתחבר", מסביר יניב שמשלב את תחומי הגוף עם הנפש, את היוגה עם אמנויות הלחימה, את ההקשבה הפנימית ואת הראייה של המתאמנים והכל בהרמוניה ובאווירה קשובה ומקצועית.

יניב מאמין בשילוב תחום הגוף והנפש. צילום: שלי עוקשי

יניב מאמין בשילוב תחום הגוף והנפש. צילום: ציון בלחסן

בנוסף להכשרות המצוינות, למד יניב רפואה סינית ומטפל באמצעותה ובאמצעות צמחי מרפא וסגנונות טיפול במגע כגון שיאצו, טיפול ועיסוי תאילנדי. "תמיד הרגשתי שתחומים אלו משלימים את התחום התנועתי ומסייעים ביעילותו. הבנתי מגיל צעיר שזו המטרה שלי בחיים, שבעזרת המגע והתנועה אני יכול לסייע לאחרים", הוא מספר. יניב מחזיק בניסיון רב שנים בלימוד אמנויות לחימה, בעל הכשרה ללימוד יוגה מטעם יוניברסל יוגה שבהודו ובעל הכשרות הוראת יוגה מקמפוס שיאים באוניברסיטת תל אביב ופראנה יוגה קולג'. "הידע שקיבלתי הגיע גם מהמסגרות הלימודיות וגם ממורי הדרך האישיים שליוו אותי בדרכי, שבזכותם היוגה ואמנויות הלחימה הם ללא ספק דרך חיים בשבילי שאני מרגיש שליחות ומחויבות להעביר הלאה", מציין יניב בהתרגשות.

יוגה כדרך שיקומית

בסטודיו קארמה אתם יכולים להגיע לאימון ולשקם באמצעותו בעיות בריאותיות רבות. בזכות הראיה המקיפה של יניב, האימון ממוקד תרפיה במידת הצורך. אתם תופתעו לגלות כמה מחלות ניתן לרפא באמצעות הקשבה לגוף וחיבור לנפש. בין המקרים הרבים בהם סייע יניב למתאמנים: שיקום עקמת, ריפוי לאחר תאונת דרכים, שיפור בעיות יציבה, החלמה מפציעות ובהן פציעות ספורט, סיוע במקרים של חרדות ודיכאונות דרך עבודה של תרגול ושיח המבוסס על פילוסופיית היוגה.

כל אחד והזווית שלו

באימונים יניב מנחה לשמור על הזוויות הנכונות של הגוף: "כשמתרגלים בזווית לא נכונה לאורך זמן, עלולים לפגוע בגוף. חשוב לשים לב שאנחנו מרגישים בנוח במנח. אם אנחנו במלחמה גדולה מדי אל מול המנח, סביר להניח שאנחנו נמצאים במקום שגוי. הקשבה לגוף היא בסיס חשוב באימונים", מסביר יניב שדואג להדגיש את מהות ואיכות היוגה שהגיעה מהמזרח, ולשמר אותה גם בתרבות המערבית דרך התאמות ואדפטציות מאוזנות בזמן התרגול ובחיים בכלל.

ואתם יודעים לעמוד על הראש? צילום: שלי עוקשי

ואתם יודעים לעמוד על הראש? צילום: שלי עוקשי

הקשבה, גמישות ויחס אישי בגובה העיניים

האימונים בסטודיו מתבצעים בקבוצות קטנות ומשתנות לפי הביקוש, ומוצעים גם אימונים אישיים וטיפולים משלימים במידת הצורך. אתם מפחדים לבצע עמידת ראש? בואו לסטודיו ותרגישו כיצד לאט לאט אתם פורצים את גבולות הפחד והיכולת ומגיעים לשיאים חדשים. מתלבטים לגבי סוג האימון המתאים לכם? הגעתם למקום הנכון. בקארמה יוגה תקבלו מעטפת שלמה המעניקה לכם את מה שאתם צריכים, ואתם מוזמנים להגיע לשיעור ניסיון ללא עלות כדי להבין על מה כולם מדברים.

כל אחד והזווית שלו. צילום: ציון בלחסן

כל אחד והזווית שלו. צילום: ציון בלחסן

המגוון בסטודיו קארמה

רוב אימוני היוגה בסטודיו מועברים על ידי יניב וחלקם מועברים על ידי צוות מיומן שרובו הוכשר על ידו. את אימוני היוגה לילדים מנחה מורה מומחית בתחום, המתאימה את אופי האימון לגילאים השונים. שיעורי הקונג פו, הטאי צ'י והצ'י קונג מתבססים על שיטה ייחודית שלמד יניב ומוצעים גם הם למבוגרים ולילדים, כאשר גם כאן חלה הקפדה על התאמות לגילאים המגוונים.

סוגי היוגה שתוכלו לחוות בסטודיו הם אשטנגה ויניאסה, האטה ואיינגר. בנוסף לאימונים, יניב מקיים הכשרה להוראת היוגה. במסגרת ההכשרה 500 שעות אשר בסיומה מתקבלת תעודה מטעם הארגון הבין לאומי – יוגה אליאנס.

שאלנו את יניב מה הטיפ היוגי שלו

"במילה אחת – התבוננות. לנסות להתבונן בחיים, בסיטואציות ובאימון ממקום נקי ונטול פרשנויות. כשמתבוננים פנימה, מתחילים לצוץ דברים החוצה ועל זה אנחנו שמים את הדגש באימונים. הראש שלנו נוטה לחשוב בכיוון אחד כדפוס מתמשך, באימונים אנחנו מתרגלים פתיחות מחשבתית, זרימה טבעית ולאט לאט ניתן לחוש את האסימונים נופלים ואת המודעות משתנה, ובזכות הרגעים האלו החיים עשויים להשתנות באמת".

סטודיו קארמה

טלפון: 054-2098111

כתובת: ז'בוטינסקי 16, ראשון לציון

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

יניב בתרגול עם בתו אופיר. צילום: שלי עוקשי

יניב בתרגול עם בתו אופיר. צילום: שלי עוקשי


סטודיו יעל ישראל – לתרגל יוגה בסטודיו הגדול ליוגה ופילאטיס בראשון לציון

בסטודיו יעל ישראל מתרגלים יוגה כדרך חיים, כבר למעלה מעשר שנים. את הסטודיו הקימה ומנהלת כיום יעל ישראל, מדריכת פילאטיס, בעלת תואר ראשון B.Ed. בחינוך גופני. "תמיד אהבתי להתעמל, וכשבגרתי החלטתי להפוך את האהבה שלי לתחום לקריירה" מספרת יעל. לאחר לימודי פילאטיס בוינגייט והשלמת תואר בחינוך גופני, החלה יעל להדריך שיעורי פילאטיס, ומהר מאוד הבינה שהיא רוצה להקים בית של יוגה ופילאטיס לנשים.

"כמתעמלת, היה לי חשוב להתאמן במקום שאני מרגישה הכי בנוח, גם כשאני לא מאופרת או לבושה הכי מוקפד. בנוסף, הבנתי שאימוני פילאטיס ויוגה של נשים צריכים להראות אחרת מאלו של גברים, כיוון שהם מתמקדים בחיזוק הגוף הנשי והאתגרים שחוות נשים בחייהן". זו הסיבה שיעל בחרה להקים סטודיו ליוגה ולפילאטיס שכולו מיועד לנשים.

כיום הסטודיו של יעל הוא הסטודיו הגדול ביותר ליוגה באיזור ראשון לציון, וכאלף ומאתיים נשים מתעמלות בסניפיו באופן קבוע. "חשוב לנו לאפשר לכל אחת לשמור על כושר" מדגישה יעל, "זו הסיבה שאנחנו מציעים מנויים גמישים לתקופות משתנות, בהתאם לרצון המתעמלת".

בסטודיו מתקיימים מגוון שיעורי יוגה ופילאטיס ברמות שונות, כולם מועברים על ידי מדריכות מוסמכות ומקצועיות בתחום.

מגוון שיעורי יוגה ברמות שונות, כולם מועברים על ידי מדריכות מוסמכות ומקצועיות בתחום. צילום רועי ישראל

מגוון שיעורי יוגה ברמות שונות, כולם מועברים על ידי מדריכות מוסמכות ומקצועיות בתחום. צילום רועי ישראל

שיעורי יוגה בראשון לציון, סטודיו יעל ישראל צילום רועי ישראל

שיעורי יוגה בראשון לציון, סטודיו יעל ישראל צילום רועי ישראל

שיעורי היוגה בסטודיו

השיעורים בסטודיו מתקיימים בקבוצות קטנות של עד חמש עשרה מתאמנות, זאת מתוך רצון שכל מתעמלת תוכל לקבל ליווי אישי וצמוד מהמדריכה. בין השיעורים המבוקשים בסטודיו הם שיעורי היוגה.

יוגה הינה תרגול גופני הודי עתיק, עם מסורת רוחנית ופילוסופית שבמרכזה "שחרור" ו"הארה". היוגה תורמת לבריאות גופנית וכן לשלווה נפשית. "ההחלטה שלי להכניס לסטודיו שיעורי יוגה נבעה מההבנה שיוגה היא הרבה מעבר לתרגול גופני" מספרת יעל, "מעבר לעבודה על חיזוק הגוף ושיווי משקל, יוגה מאפשרת שחרור ואיזון של הגוף והנפש ומשלבת אלמנטים של מדיטציה שגורמים לנו להרגיש טוב יותר. כשאני בשיעור יוגה אני מרגישה שאני מגיעה לשיעור אצל פסיכולוג ומספרת דרך הגוף".

שיעורי יוגה בקבוצות קטנות בסטודיו יעל ישראל. צילום: רועי ישראל

שיעורי יוגה בקבוצות קטנות בסטודיו יעל ישראל. צילום: רועי ישראל

בסניפי הסטודיו מתקיימים מגוון שיעורי יוגה בזרמים שונים – אשטאנגה, ויניאסה, שאדו יוגה וסטווה יוגה ,המותאמים לרמות ולגילאים שונים:
יוגה רמה 1 – תרגול יוגה ברמה הבסיסית. מדובר ביוגה רכה המתאימה למי שמחפשת שיעור עדין וכן למתחילות ולממשיכות אשר רוצות לחדד את היסודות, לעבוד רך ולשלב עבודה במקביל לתנועה עדינה שמשתנה משיעור לשיעור.

יוגה רמה 2 – שיעור המתאים לכל מי שתרגלה בעבר וכן לנשים שנמצאות בכושר בסיסי. מתאים לכל מי שרוצה לעבוד אבל עדיין נמצאת בחודשים הראשונים של התרגול.

יוגה רמה 3 – שיעור יותר מאתגר, המיועד למי שמעוניינת לעבוד חזק יותר ותרגלה יוגה בעבר.

שיעור נוסף הינו יוגה שיקומית – ביוגה שיקומית שמים דגש על הטענת הגוף באנרגיה, תוך נשימה נכונה ושחרור הגוף. נשים שמגיעות ליוגה לפעמים סובלות ממחלות כרוניות הזקוקות לתנועה, הנעה והזרמת הדם, שחרור הגוף והנפש והיוגה היא פתרון מעולה עבורן.

סטודיו יעל ישראל - סניף ראשון לציון מרכז. צילום: רועי ישראל

סטודיו יעל ישראל – סניף ראשון לציון מרכז. צילום: רועי ישראל

כמו כן, הסטודיו מציע שיעורי יוגה המותאמים לנשים בהיריון. השיעורים מועברים על ידי מדריכות בעלות הכשרה מקצועית לתרגול יוגה לנשים בהיריון. תשומת הלב בשיעורים מוקדשת לתנועות ולנשימות של האישה ההרה, לצד תרגילים המסייעים להרה לחוות את חודשי ההיריון המאתגרים כשהיא בריאה וזקופה, ולהגיע אל חדר הלידה מוכנה ככל הניתן, מבחינה גופנית ובעיקר מבחינה נפשית.

 

סטודיו יעל ישראל
054-4951004
כתובת סניף ראשון לציון מערב – רח' שמעון פרס 33
כתובת סניף ראשון לציון מרכז – שד' בגין 4
כתובת סניף נס ציונה – רח' החרש 16
לאתר של סטודיו יעל ישראל
לעמוד הפייסבוק של סטודיו יעל ישראל
לעמוד האינסטגרם של הסטודיו
לערוץ היוטיוב של הסטודיו
לסרטון על שיעורי היוגה בסטודיו

:כמתעמלת, היה לי חשוב להתאמן במקום שאני מרגישה בו הכי בנוח". יעל ישראל. צילום: רועי ישראל

:כמתעמלת, היה לי חשוב להתאמן במקום שאני מרגישה בו הכי בנוח". יעל ישראל. צילום: רועי ישראל

סטודיו יעל ישראל. צילום: רועי ישראל

סטודיו יעל ישראל. צילום: רועי ישראל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר