רואי חשבון בת"א. תמונה: shutterstock, צילום: Natee Meepian
רואי חשבון בת"א. תמונה: shutterstock, צילום: Natee Meepian

רואי חשבון בתל אביב

רוצים לשמור על סדר בהוצאות ובהכנסות שלכם? אספנו עבורכם את רואי החשבון המומלצים ביותר באזור תל אביב שיעשו לכם סדר בחשבונות

פורסם בתאריך: 30.7.19 14:19

זיידה ושות', משרד רואי חשבון בתל אביב

עצמאים, בעלי עסקים בינוניים ובעלי חברות בוחרים להסתייע בשירותיו של רואה חשבון המגיע ממשרד בוטיק- כזה שנמצא עם האצבע על הדופק בכל הקשור בניהול הפיננסי והכלכלי של בית העסק ומעניק יחס אישי לכל לקוח. החשיבות הרבה והקפדה על סטנדרט השירות הגבוה הינה גורם מכריע בהצלחת בית העסק. לכן בעלי עסקים רבים הבוחרים ברואה חשבון איתו יעבדו, שמים דגש רב על בחירה במשרד בוטיק שיפעל במקצועיות ללא פשרות ויעניק שירות אדיב ויחס אישי.

"כשבעלי עסקים בוחרים במשרד רואי חשבון איתו יעבדו הם מתייחסים למספר גורמים חשובים: מקצועיות, ידע נרחב, זמינות ושירות אישי. במשרד הבוטיק בראשותי מקבלים הלקוחות לצד כל אלו גם מעטפת שירותים כוללת של שירותים פיננסים המאפשרים להם לנהל את העסק בראש שקט"  אומר רו"ח גיל זיידה, ממשרד רואי החשבון זיידה ושות'.

"כחלק מתודעת השירות אנחנו במשרד מקפידים לעמוד בקשר רציף עם כל לקוחותינו ולהעניק שירות בזמינות גבוהה. כך למשל, אנחנו מקפידים לערוך ללקוחותינו תחזיות במהלך כל השנה, תוך התאמה אישית למצבם. זאת כדי למנוע מצב של קושי תזרימי של תשלומים גבוהים לרשויות המס דוגמת ביטוח לאומי ומס הכנסה בסוף השנה. פעולות אלה מאפשרות לנו למנוע מצב של "בורות תזרימיים" לאחר הגשת דוחות שנתיים ופריסה נאותה של תשלומי מס הכנסה וביטוח לאומי במהלך שנת הפעילות העסקית. פעולות אלה מקטינות ללקוחות את היבט אי הודאות של תשלומי המיסים" מבהיר רו"ח זיידה.

רו"ח זיידה שמציע את שירותי המשרד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים וחברות, מדגיש כי העבודה הצמודה והשוטפת מול הלקוחות מאפשרת ללקוחותיו להיות מעודכנים בכל הקשור בתחום הפיננסים והכספים בבית העסק בכל זמן "העבודה הצמודה עם הלקוחות נעשית בשיתוף פעולה מלא איתם, תוך הענקת יחס אישי. בשל כך, יכולים בעלי העסקים להתפנות לניהול בית העסק ולפעול להגדלת הרווחים, בעוד צוות המשרד פועל לניהול נכון של תחום הפיננסים" מבהיר רו"ח גיל זיידה.

רו"ח זיידה סיים את לימודי ראיית החשבון עם תואר בחשבונאות וכלכלה מטעם אוניברסיטת תל אביב והוא בעל רישיון רואה חשבון. לאחר שצבר ניסיון מעשי במשרדים גדולים, הקים בשנת 2010 משרד רואי חשבון עצמאי ובו עשרות לקוחות מרוצים. "במשרד אנחנו מעניקים שירות לעוסק פטור, עוסק זעיר ועוסק מורשה וכן חברות בע"מ. ללקוחות אלו אנו מעניקים חבילת שירותים מקיפה הכוללת: הכנת משכורות, הנהלת חשבונות, הכנת דוחות, הצהרות הון וייעוץ מס תוך הקפדה על מיקסום של הטבות מיסוי"

"לצד שירותים אלו מוצע שירות ייעוץ וליווי עיסקי לבעלי עסקים. במסגרת השירות אנו נלווה בעלי העסקים בתהליך פתיחת עסק כולל פתיחת תיקים במס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי והצהרות הון. אנחנו נלווה לאורך כל התהליך ונייצג את בעלי העסקים מול רשויות המס ונעניק ייעוץ לניהול פיננסי נכון של בית העסק" אומר רו"ח זיידה.

"אין ספק שהבחירה במשרד רואי חשבון הפועל בסטנדרט שירות גבוה ומעניק יחס אישי בזמינות גבוהה יהיה זה שיביא להצלחת בית העסק" אומר רו"ח זיידה.

זיידה ושות', משרד רואי חשבון בתל אביב

כתובת: דרך בגין 44, תל אביב

טלפון: 03-9550505
למעבר לאתר

דוא"ל: [email protected]

גיל זיידה. צילום: הרמון אזריפר

גיל זיידה. צילום: הרמון אזריפר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר