חוגגים 30: ״קול ראשון", להקת הנוער הייצוגית מציינת שלושה עשורים

להקת הנוער הייצוגית של החברה העירונית ראשון לציון, הלהקה שמהווה חממת הגידול של מיטב אנשי תעשיית התרבות, המוסיקה והבידור בישראל, חוגגת 30 שנה להיווסדה

פורסם בתאריך: 26.10.22 23:00

בדיוק לפני 30 שנה התפרסמה ידיעה קטנה במקומונים הקוראת לבני נוער להצטרף ללהקה שמשלבת תנועה משחק ושירה. ההתלהבות וההיענות הייתה רבה בני נוער מכל רחבי העיר נהרו ללהקה הייצוגית, בתי הספר בעיר הגיעו להיכל התרבות לצפות בבקרים במופעיה. שמה של הלהקה הגיע למימדים ארציים והיא נצפתה בתוכניות טלוויזיה רבות כדוגמת: ערוץ הילדים, זאפ לראשון, הקרנבל של מיכל, יש מסיבה עם יעל בר זוהר ועוד כשגולת הכותרת השתתפות הלהקה במופע חמישים שנה למדינה -פעמוני היובל והאירווזיון שנערך בירושלים בשנת 1999.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לאורך 30 שנותיה העלתה הלהקה עשרות מחזות זמר מקוריים כמו: "מתבגרים על ההתבגרות", "מולייר בגינס", "קפה ישראלה", "קברייטינג", "רומי וגולי קזה", "בלאגן" ועוד.

"קול ראשון" מהווה חממת הגידול של  מיטב אנשי התרבות בישראל:

אנשי תעשייה בכירים התחילו בה את דרכם: בן המחזור הראשון גיל אוליאמפרל, שהקים את שלישיית מה קשור ומייצג אומנים רבים, גלעד קימחי , איש התיאטרון והמנהל האומנותי של הקאמרי, החל את דרכו בהפקה "מולייר בג'ינס", נופר ריינגולד, שכיום משמשת מורה לפיתוח קול של אומנים מובילים, המלהקת, עדי מרציאנו, מעצב התלבושות, גונן צורן, נוי ברק. זוכת פרס העריכה הטובה ביותר בטקס פרסי הטלוויזיה על הסדרה "המפקדת".

שחקנים וקומיקאים רבים צמחו בה: דויד שאול, שירן הוברמן, כפיר לוי, שחקן התאטרון, ניב פטל, ששיחק עד לא מזמן בלונדון וזכה להריץ בעולם הצגת יחיד, ליאור כהן כוכבת "גאליס", מאי אסייג, הסטנדאפיסטית הראשונה בצה"ל והקומיקאים יעל פרימר, רותם כהן ועוד.

מוזיקאים רבים יצאו משורותיה של הלהקה הייצוגית מבין השמות: מיי פיינגולד, שאף ייצגה את ישראל באירוויזיון, זמרת הליווי, זמר זקס, מיטל דרזון, שי לי עטרי, מאיה אברהם, ליאור פרץ, בוגרת כוכב נולד, אביב קורן, המעבד  המוסיקאלי של הפסטיגל ומלחין מוערך ועוד.

כולם יפגשו בערב מרגש שיתקיים ב-13.11 בהיכל התרבות, ראשל"צ בו נציין 30 שנה להיווסדה של "קול ראשון" וננצל את המעמד כדי להודות למייסדי הלהקה ולצוות שהאמין בה מתחילת הדרך, במעמד ראש העירייה רז קינסטליך  , אלי פולק, מנכ"ל החברה העירונית, המנהלת האגדתית אילנה שגב ועוד רבים.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "כעיר שמעודדת תרבות ופנאי ושמה אותם במרכז העשייה, אני שמח ומלא בגאווה על הכישרונות הרבים שיש בעיר שיצאו מלהקת 'קול ראשון' ומייצגים אותנו בכבוד״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר