חדש על המדף

פורסם בתאריך: 20.9.22 12:10

תחליב רחצה אינטימי פמינה חמוציות – חשוב להשתמש בסבון מיוחד לאזור האינטימי משום שרמת החומציות באזור זה שונה משאר הגוף ולכן נדרש סבון המותאם לאזור ובעל רמת חומציות של Ph – 3.5. שימוש בסבונים הרגילים עלול ליצור חוסר נוחות, תחושת יובש וגירוי. לחברת כצט ישנו תחליב רחצה אינטימי בעל Ph – 3.5 המשמר את האיזון הטבעי והעדין בנרתיק.

מגבוני פמינה חמוציות –  העור באזורים האינטימיים שלנו שונה משאר עור הגוף, לכן חשוב כאשר מנקים את האזור האינטימי להשתמש במגבונים המיועדים לכך כדי לשמור על העור העדין. לחברת כצט יש מגבונים לשימוש באזורים האינטימיים ובמיוחד לתקופת המחזור בה החשיבות של ההיגיינה עולה.

ג'ל הרגעה פמינה – נשים רבות סובלות ממצבים מביכים של ריח רע מהאזור האינטימי או גירוי. הפתרון למצבים אלו הוא שימוש בג'ל הרגעה פמינה.

קולקציית האיפור פרי שיתוף הפעולה של מותג האיפור והטיפוח  הבינלאומי IL MAKIAGE והיוטיוברית KATHLEEN LIGHTS.  – DAY TO DISCO נוחתת בישראל. שיתוף הפעולה הבלעדי הוליד מארז נוצץ וייחודי, בגווני זהב ורוד ואסתטיקה שכל כולו בהשראת שנות ה-70 השמחות והוא כולל  עפרונות עיניים Groovy Glide Long-Wear: 3 גוונים חלקים כמשי: 2 מטאליים ו-1 מט: "Sonny", "Far Out" ו-"Super Trouper".

פלטת צלליות עיניים Disco Fox: 15 צלליות חמאתיות וחלקות המשלבות מט, מטאלי ומבריק, עם צבע שייראה מרחוק ויחזיק מעמד לאורך כל שעותה היום והלילה.

גיליון מדבקות Good Vibes: 4 דפי אספנות ייחודיים הכוללים מדבקות של ציורי יד מטאליים שייתנו מגע אישי לפלטת הצלליות שלך.

 

קולקציית הפריימרים של ג'ייד משתדרגת עם ESSENTIALS TINTED RADIANCE PRIMER פריימר מתקן גוון עם פיגמנט צבע עדין המסייע ביצירת גוון עור אחיד ומעניק לו מראה חלק וזוהר.

כחצי שנה לאחר כניסת ד"ר פישר לקטגוריית תחליבי רחצה עם סדרת אפקטיב קר סנסיטיב, מתבצעת הרחבת הסדרה ע"י השקת  שני מוצרי 700 מ"ל נוספים: תחליב רחצה מועשר בשיבולת שועל ותחליב רחצה מועשר בתה ירוק ויסמין, בבקבוק משאבה לנוחות שימוש מרבית.

ניוואה מציגה: מארזי חג חגיגיים ומפנקים לגבר ולאישה ובינהם: מארז קוסמטיקה HYDRATE YOURSELF-  תיק איפור אופנתי המכיל מוצרי טיפוח פנים מסדרת היידרה סקין אפקט, מתאים לעור רגיל עד מעורב. תכולה: מים מיסלריים המכילים חומצה היאלורונית, 400 מ"ל. קרם לחות לעור במרקם ג'ל קליל המכיל חומצה היאלורונית, 50 מ"ל. ניוואה קרם רב שימושי בגודל נסיעות מיוחד שפשוט מושלם לזרוק בתיק, 30 מ"ל. לבלו שפתון לחות קלאסי לשפתיים, 5.5 מ"ל.

לוריאל פריז, מותג האנטי-אייג'ינג, משיק לראשונה סרום לילה המבוסס על תרכובת נוגדת חמצון בהשראת תאי אם. פעילות תאי האם המהווים את מקור התאים ככלל, מואטת עם השנים, ואיתה גם מואט קצב התחדשות תאי העור.

עוד מדוקטור פישר, סדרת קמיל בלו אקסטרה סופט לתינוק שכוללת שלושה מוצרים חדשים המותאמים במיוחד לעורם העדין של תינוקות: קרם גוף המעניק לחות ל-48 שעות, אל סבון המעניק לחות ל-24 שעות ושמפו ללא דמעות.

סדרת שמפו ומרכך קרליין , מתרחבת ומתחדשת עם שמפו ומרכך עם שמן ארגן עם הנוסחה המתקדמת לטיפוח השיער והקרקפת בשילוב של שמן ארגן מזין וטכנולוגית פרוטאין משי, המעניקה לשיער לחות הזנה ורכות.

מותג הטיפוח הצרפתי DIADERMINE, גאה להציג את  Lift+ BOTOLOGY. ליפט+ בוטולגי, הינה סדרת אנטי-אייג'ינג חדשנית פורצת דרך אשר פותחה במעבדות דיאדרמין כאלטרנטיבה להרגעת קמטים עם 92% רכיבים ממקור טבעי.כאשר הפורמולה של סדרת ליפט+ בוטולוגי הינה בעלת פעולת שחרור וצמצום קמטים בעור הפנים מה שמותיר את העור מלא לחות ונעים למגע.

מעצב העל האיטלקי GIORGIO ARMANI משיק בושם חדש לגבר העכשווי:ARMANI CODE PARFUM חותמת ריח עוצמתית.

CHIC – 'שיק' יצרנית התמרוקים המובילה את תחום הלקים בישראל, משיקה לקראת חגי תשרי קולקציית לקים המאגדת גוונים הנועלים את העונה החמה.

מותג הקוסמטיקה היוקרתי LANCÔME מחדש את סדרת השפתונים האיקונית L’ABSOLU ROUGE  – 'לאבסולו רוז'. פורמולה חדשה, יוקרתית ומטפחת בגימור קרם ומאט.

גומיות השיער "לייס אאוט" – מוצר טבעי שהוכח מדעית במחקר קליני מבוקר כקוטל ודוחה כינים ומונע את מעגלי ההדבקות הבלתי פוסקים בכינים, הגיעו לישראל.

ניוטרוג'ינה מציעה את סדרת Clear & Defend + הכוללת תרחיץ לפנים וסרום יומי המיועדים לעור צעיר ולשיפור מראה העור עם הופעת פצעונים..

לקראת חגי תשרי 'חלאבין' יצרנית תמרוקים ודאודורנטים ללא אלומיניום –  מאגדת את מוצרי הטיפוח הגבריים מסדרת 'טסקיו' ו'טיים האוט' למארזי שי חגיגיים כהצעה למתנות חג מפנקות עבור המין הגברי.

מותג מוצרי האווירה לבית NOLA LOLA, מבית סופר-פארם משיק מהדורת חג מיוחדת בריח חדש בשם Cotton Clouds. המהדורה המיוחדת כוללת מפיץ ריח, נר ארומטי, ומבשם אווירה. המוצרים החדשים יוצעו במחירי מבצע לרגל ההשקה החגיגית החל מה-15.9.22 ועד ה-6.10.22.

מותג הטיפוח SIMPLE משיק מארז מוצרי טיפוח לפנים מסדרת Kind to Skin למראה עור בריא, המכיל תערובת ייחודית של רכיבים עדינים וויטמינים. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור, עבור שגרת טיפוח יומיומית.

מישל שואורום – היבואנית הרשמית והמפיצה הבלעדית של מותגי יוקרה בינלאומיים מתחום הנרות, מפיצי ריח וכלי בית מעוצבים מציעה: VOLUSPA (וולפסא) – נרות אקולוגיים מיוצרים בעבודת יד ומכילים תמציות עשירות בארומה על בסיס שמן קוקוס. פתילי הנרות עשויים 100% כותנה ואינם מכילים חומרי הדברה. החברה מציעה ללקוחותיה נרות במגוון ריחות וניחוחות ובאריזות זכוכית מהודרות.

 

מותג הבוטיק הקולינרי "סבא חביב" מקבוצת "BLU תעשיות" משיק טחינה גולמית במתכון חדש משומשום אתיופי. השומשום קלוי בקלייה איטית מסורתית ונטחן באבני ריחיים, תהליך המבטיח טחינה איכותית.

לליין המוצרים של סלים דליס, המותג המוביל בשוק מארזי חטיפי הדגנים בישראל מצטרפת בימים אלו קטגורית חטיפים חדשה: סלים דליס חטיפי חלבון  PRO33 -פינוק שוקולדי עשיר וסופר-טעים, עם 20 גרם חלבון באיכות מעולה.

אסם מרחיבה את סדרת בייגלה כפיות עם מהדורה חדשה: בייגלה כפיות בטעם שמנת ובצל

במבה, החטיף האהוב ביותר בישראל, נכנס לקטגורית חטיפי החלבון עם במבה בתוספת חלבון. צוות הפיתוח של אסם שקד על פיתוח המוצר כך שכל שקית מכילה 18 גרם חלבון.

חברת הכרם, יבואנית בירת CHOUFFE בישראל מציינת 40 שנה להיווסדה של המבשלה הבלגית ותשווק בישראל בירה חדשה במהדורה מוגבלת מתוצרתה – CHOUFFE 40.

לראשונה מציעה סנו סושי תבניות אלומיניום עגולות, המצטיינות בהתאמה למאפים עגולים ומגיעות בשני גדלים שונים להכנת מגוון סוגי המאפים העגולים כגון פאי, עוגות, פשטידות ועוד ומקלות על מטלות המטבח.

 

מותג המאפים הביתים 'בראנץ & קראנץ' משיק: פרצל חם – מהמקפיא. הפרצל, מיוצר מחומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. המוצר מגיע באריזה  ובה 4 יחידות, כשכל יחידה מונה 280 גרם.

'טעם הטבע' מקבוצת שטראוס משיקה שלושה מוצרים חדשים בסדרה: קטניות מבושלות ומוכנות לאכילה-שעועית חומה, שעועית שחורה ועדשים חומות

קפה עלית של שטראוס תחת מותג 'נמס', בהשקה חדשה  של משקאות קפה קר לדרך – בטעם נמס ICE  קלאסי ובטעם וניל. משקאות הקפה הקר החדשים מכילים חלב והם ללא חומרים משמרים.

דגני הבוקר של נסטלה משיקים את דגני פיטנס בטעם חדש: דגני בוקר בטעם שוקולד מריר ובננה

סטארבקס משיקה: קפסולות גוואטמלה, עדינות ומלאות נוכחות בטרנד הקלייה הבהירה שכבש את הישראלים.

 

 

פיניש משיק את, Finish Ultimate הקפסולה החדשה, בעלת הנוסחה המתקדמת ביותר של המותג. הנוסחה המתקדמת מכילה רכיבים שמפרקים את הלכלוך גם אם התייבש על הכלים לאחר 24 שעות.

בסנו משיקים את מתז סנו אוקסיגן power לכביסה לבנה להסרת כתמים קשים ולשמירה על לובן הבגדים לאורך זמן.

 


בטריומף השיקו את חזיית FLEX SMART עוצבה במטרה שלא תרגישי אותה על הגוף במהלך היום , בעלת מבנה חלק לחלוטין כמו "עור שני" . עשויה מחומר מיוחד המווסת את טמפרטורת הגוף,מיוצרת מבד דק במיוחד, קלת משקל, רכה להפליא ובעלת קאפ חלק ונוח שאפשר ללבוש בקלות ובנוחות לאורך כל היום.

 

במסגרת קמפיין לעידוד תזונה בריאה ומותאמת לשלבים הראשונים של גורים, חברת 'רויאל קנין' המותג מספר 1 בישראל בשוק המזון לחיות מחמד, משיקה מארזים חדשים עם פורמולה משודרגת וידידותית לסביבה לגורי חתולים וכלבים. השנה לראשונה יכללו גם מארזים ייעודיים לגזעים של גורי כלבים – שיצו ויורקשיר טרייר.החברה יוצאת במבצע של מארזים מותאמים לשלב הגורות הכוללים שק מזון יבש, 2 פאוצ'ים של מזון רטוב מותאם ומגוון אביזרים במחיר מבצע. המבצע יתקיים במהלך חודש ספטמבר או עד גמר המלאי

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר