רוסלנה צילום: שי כהן ארבל
רוסלנה צילום: שי כהן ארבל

ראשון לציון: פסטיבל הביקיני עם בגדי הים של רוסלנה חוזר

איך תדעו שהקיץ הגיע? ב13/05 פסטיבל בגדי הים הגדול בארץ BikiniFest חוזר לאחר שנתיים הפסקה בעקבות הקורונה ופותח את שעריו עם מותגים ישראלים חדשים ובועטים רוסלנה רודינה, אן זיוי, ליהיא גרינר ושירה גוטמן, בתה של הדוגמנית גלית גוטמן, הן רק חלק משמות המותגים שיציגו בפסטיבל הענק

פורסם בתאריך: 8.5.22 17:37

על אירוע פתיחת הקיץ בישראל חתום שם אחד חשוב והוא ה BikiniFest. הפסטיבל החגיגי, הצעיר והצבעוני הוא אירוע שנתי לבנות מכל קצוות ישראל שבאות להתעדכן בטרנדים החמים ביותר לקיץ הקרוב. אירוע הביקיני פסט הראשון התחיל ב2014 וממשיך לרוץ כל שנה מאז בהצלחה גדולה ומכנס בתוכו כל מה שאישה צריכה כדי להיות מוכנה לקיץ עם הפריטים הכי נכונים של המעצבים והמעצבות הישראליים המוכרים ביותר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במאי הקרוב ייפתח לראשונה מזה שנתיים הביקיני פסט במתחם האירועים LAGO ראשון לציון. בפסטיבל המסורתי יעמדו כמו בכל שנה עשרות דוכני מכירות של מותגים צעירים לצד ותיקים המקבלים במה מדהימה לפגוש את הקהל שלהם מקרוב ולא פחות חשוב, הפסטיבל נותן במה והזדמנות חשיפ/ה למותגים צעירים וגם לוותיקים שיוכלו להכיר ולהציג את הקולקציות והמוצרים שלהם בפני קהל חדש לגמרי. בביקיני פסט הקרוב תציג לראשונה את הקולקציה שלה שירה גוטמן, בתה של גלית גוטמן, עם מותג התכשיטים החדש שלה לצד כמה מהשחקנים המרכזיים בתחום.

ניתן למצוא בין הדוכנים בגדי ים בכל הגזרות, הצבעים והמידות, תכשיטים ייחודיים ותכשיטי גוף, מוצרי טיפוח וקוסמטיקה וכמובן את פריטי האופנה הכי נכונים וטרנדיים לקיץ 2022 כמו משקפי שמש, כובעים, תיקים, בגדי חוף ועוד.

הארוע יתקיים ביום שישי הקרוב במתחם האירועים LAGO ראשון לציון בין השעות 10:00-17:00

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר