צפצופים: הלהקה חוזרת

פורסם בתאריך: 12.3.22 21:32

תיאטרון חולון ננעל בהצלחה גדולה ואלפים פקדו את מופעי הפסטיבל בכל אולמות התיאטרון שלבש חג.בין המציגות ליאת הר לב, תיקי דיין, נעמי לבוב, רז שמואלי, קרני פוסטל, רבקה מיכאלי ואחרות.ומה התכניות? בניית הפסטיבל לשנה הבאה. רשמנו.

אחרי שקעקע את עצמו בלי אבחנה, השף טום אביב שידוע בעיקר בזכות הפה הגדול שלו, קיבל קמפיין והוא יהיה אחד מהפרזנטורים של ה"משביר לצרכן". איחלנו לחייל בהצלחה.

קורונה, שיר חדש והרבה אמביציה הביאו לשירי מיימון קמפיין חדש לרויאלטי. אם תהיתם, הצילומים נערכו בפנטהאוז מרשים בתל אביב באנרגיות נפלאות של חזרה לשגרה.

חמישי, בקור העז נערכה במסגרת שבוע "תמיד אישה בצוותא" פרמיירה למחזמר "אמאל'ה" מאת ובכיכובה של השחקנית והיוצרת גלי לוין אשכנזי.
בין המשתתפות במחזמר עירית בנדק שבן זוגה ובנותיהם המשותפות הגיעו לכבד את הבכורה המרגשת. וגם– ניצה שאול, חני נחמיאס, אבי גרייניק, ענת ברזילי והרצל טובי. כי מה יש להם לעשות אחרת?

אחרי שיצא מהארון, הגיע השבוע ניקי גולדשטיין לפרימיירה עולמית בישראל לסרט הילדים החדש "לא רעים בכלל" במתחם HOT CINEMA כפר סבא.גולדשטיין הגיע עם הילד שלו, כי אם יש חינם, למה לא להביא את כולם?!

כוכבי "הלהקה" התכנסו לצילומי הפוסטר לקראת עליית גרסת הבמה החדשה למחזמר הכי ישראלי ואהוב שיש, שיעלה במאי הקרוב על הבמות מבית התיאטרון הארצי ובבימויו של צדי צרפתי. וזוהי רק התחלה לה לה

ורגע לפני פיזור: בשבוע שעבר נערכה הפרמיירה של הדרמה החדשה של HOT ״שנות הירח״ בזאפה מידטאון, תל אביב בנוכחותו של אביב גפן היוצר והתסריטאי ומשפחתו, הבן דילן, אשתו שני, אחותו שירה, אימו נורית ואביו יהונתן. בנואשים שבאו ללקק: מירי מסיקה, שרת הפנים איילת שקד, מוריס קאהן, דניאל עמית, טל מוסרי, סולני היהודים תום ואורית ועוד.

צילומים:  יוסי צבקר, שי פרנקו, אלירן אביטל, רפי דלויה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר