צפצופים: הקמפיין החדש של פאולה רוזנברג

פורסם בתאריך: 1.3.22 18:13

תעשו כבוד ליוני כנרי מנכ"ל רשת "אורן משי" שהגיע בערב חמישי עד בית חב"ד לאחר קריאות לעזרה ברשתות החברתיות לסייע לקראת הגעתם של פליטים אוקראינים עם תרומה מטורפת של כ 100 קילו מאפים מתוקים ומלוחים, לחמי מחמצת, מאות לחמניות מסוגים שונים ועוד

יוני, ומה נשאר ללקוחות לשבת?

"תודות ליצחק וגנר שאחראי לעליה ולקליטה של חבד , הגענו לעשרות ישראלים אוקראינים , שהתפנקו בהמון המון דברים טובים מבית אורן משי"


אחרי שראינו אותה בלי ניתוחים עכשיו הגיע השלב הבא: פאולה רוזנברג מציגה קמפיין בלי איפור במסגרת היותה הפרנזטורית של מותג הקוסמטיקה החדש BMANUKA

פאולה אז איך זה בלי קילו מייק אפ?

חשוב לי ששיתוף הפעולה יהיה אותנטי".ברור.

אחרי שבישרה לעולם על הריון שני קורין גדעון (ההיא מ"ועוד אני קורין גדעון") הצטלמה השבוע לקמפיין של טריומף. כן, בהלבשה תחתונה.ומה היא עשתה עם הכסף שקיבלה תהיתם? אז רגע אחרי הצילומים המעייפים היא ובעלה עלו על מטוס לפריז. ויוה לפראנס.

שני, בזמן שבאוקראינה נלחמים על העצמאות על רקע שריקות הטילים, המאפרת עדה לזורגן חוברת לכוכב הרשת אביב ראובן לטובת השקת ליין מוצרי איפור לגברים.הגיעו להתעלם מהמצב בעולם סנדרה רינגלר, שלי גפני, קווין רובין, אסיף אלקיים, לינור סביניק באירוע ראשון עם בן הזוג, ישראל אזולאי, פאר טסי, בן זיני, אדם אליוף, דניס צ'רקוב, שלומי יפרח ועוד.כי מה יותר כיף מלטמון את הראש בחול?

אם תהיתם מה לעזאזל עושה לירן כוהנר מלבד כלום, הנה התשובה: בשבוע האחרון השיקה כוהנר  מארז טיפוח בשיתוף המותג הניו יורקי Kiehl's.

אז מה לירן, פרנסה?

"זהו חלום שמתגשם להשיק מארז טיפוח עם מוצרי טיפוח שאני מאמינה בהם".בדוק.

גלי עטרי שכיכבה בסרט המיתולוגי ״הלהקה״, צילמה קליפ יחד עם להקת הנח״ל, לרגל  100 שנים להולדת יצחק רבין. לכבוד התאריך חודשו שלושה שירים שרבין אהב, ביניהם: ״השיר שיביא לך אהבה״ של גלי עטרי, שזכה לעיבוד מחודש.

ואפרופו הלהקה, הסרט,זוכה עכשיו לגרסה בימתית מחודשת. בין השחקנים שבכלל לא היו בתכנון כשהסרט יצא נופר סלמאן, שי המבר, ענבל ביבי, ים רפאלי ומיה צפיר. על ההפקה התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי ועל הבימוי צדי צרפתי.

ואם לא מאסתם בריאליטי עכשיו בהוט תוכלו לראות בחיים המשמימים של אלירז שדה אילנית לוי והילדים שלו שלה ושלהם. איף,

ונסיים בניחוח בינלאומי: נעמי קמפבל, הטופ מודל והשחקנית נגמלה מעישון במכון אברהמסון, והעלתה סטורי מפרגן לאהוד אברהמסון, ל-12 מיליון עוקביה באינסטגרם

ומה היא כתבה?

The one & only @EHUDABRAHAMSON so grateful to you" "

צילומים: רפי דלויה, אור גפן, אביב חופי, רונן פדידה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר