צפצופים

שיר אלמחליח מצטלמת, חני בוזגלו מתאפרת ופנינה רוזנבלום חוגגת- הרכילות של השבוע

פורסם בתאריך: 3.2.22 12:34

רביעי, "לה סינקו" באור יהודה" מארח את אוהד בוזגלו שחוגג יום הולדת עגול בהפקה של שון בלאיש. בשיא הערב הפציעה גם רקדנית בטן שפיזזה מול הבוזגלו שלא מיהר לפזר עליה שטרות.

בנוכחים:המשפחה בהרכב מלא, כולל הגרושה פאני, בת הזוג הנוכחית אלכסה דריה,אלה אייבינדר, דודו אוואט ובת הזוג אביגיל עייש, קובי מאור, ליה גיל, אודליה סויסה, ג'קי אזולאי ובן הזוג דניאל בוסי ועוד. נקסט.

צילום: אור גפן

צילום: אור גפן

אפרופו בוזגלוס, עוד מבני המשפחה שנהנים ממנעמי החינם היא דווקא האם חני בוזגלו שנצפתה בחנות איל מקיאג' כשהגיעה לבדוק מוצרי איפור ועל הדרך זכתה לאיפור אישי ממאפרת הבית. לכבוד מה? היום הולדת של אוהד מהאייטם הקודם.

שיר אלמליח ניצלה את בטן ההיריון, והצטלמה לאבישג ארבל כשהיא בעיצומו של החודש השביעי.

נו שיר, אז איך הולך?

"אני בשיא שלי,הרבה יותר קל לי, הימים עוברים יותר בקלות. בהריון הראשון היה לי מוזר, לא ידעתי מה לעשות, עכשיו אני סבבה לגמרי".

רשמנו.

את יום המשפחה חגגה פנינה רוזנבלום, בקניון הדר בירושלים,ולא בקניות, אלא דווקא במסגרת אירוע פתיחה שערכה לחנות הפופ אפ של מוצרי הטיפוח שבבעלותה.

פנינה רשמים?

"ירושלים, העיר החשובה בעולם,אני שמחה לאפשר ללקוחות הירושלמים לחוות, לגעת ולהרגיש את המוצרים שלי".

ב"פינוק", בחרו במיכל דליות להוביל את הקמפיין החדש שהוא משיק לכבוד יום המשפחה. סופר נני במקסימום.

בחמישי האחרון, דקה לפני יציאתה לאירוע השקה של המותג וישי,מגלה יעל בר זוהר כי היא חיובית לקורונה- אולי כמתנה לגיל 42, מה שאילץ אותה לבטל הכל וכמובן גם את הצילומים לתוכנית "רוקדים עם כוכבים".מילא.

ראשון, בבית ליסין חוגגים פרמיירה להצגה המוזיקלית "לעבור את הקיר", בכיכובם של חן אמסלם, עוז זהבי, אוולין הגואל, יעל אלקנה ועוד.באו להתמנגל מנהלת התיאטרון ציפי פינס, שרת הפנים אילת שקד, רמה בורשטיין, נועה קולר – ששיחקה בסרט ובעלה, מאור זגורי, מיה דגן, לוסי איוב, ועוד.

צילום: רפי דלויה

צילום: רפי דלויה

 

שבת שלום ושלווה ברטי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר