האם כחלון התייחס לחקירות ראש הממשלה בביקורו באסף הרופא?

שר האוצר משה כחלון הגיע לביקור בבית החולים אסף הרופא ודיבר גם על המעבר של בית החולים הפסכיאטרי מבאר יעקב לקומפלקס אסף הרופא

פורסם בתאריך: 22.2.18 13:41

אתמול (רביעי) הגיע שר אוצר  משה כחלון לביקור בבית החולים אסף הרופא.  כחלון הוזמן על ידי  מנהלת המרכז ד"ר אסנת לבציון קורח. בסיור הוצגו לשר האוצר החזון והעשייה של המרכז הרפואי המשלבים מקצוענות וחמלה, לצד עשיה חברתית וחינוכית. בין השאר הוצגה לשר האוצר תוכנית אשר מתארת בין היתר את המתווה לבניין האגף הכירורגי החדש שיכלול חדרי ניתוח מתקדמים ומחלקות אשפוז כירורגיות.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"התפעלתי והתרשמתי מהביקור בבית החולים" סיפר כחלון, "נחשפתי לבית חולים גדול, מלא עשיה מקצועית, אנושית. בית חולים הרואה את המטופל מעבר למחלתו. צוות בית החולים עושה עבודת קודש בתנאים לא פשוטים. גיליתי בית חולים שמעבר לעשיה הרפואית גרידא, שם דגש על מעורבות ואחריות חברתית. בית חולים שבתרומה, מפעיל בית תמחוי ברמלה, מלמד את עובדי המשק קרוא וכתוב, התרגשתי לבקר בביה"ס אסיף, בו לומדים ילדים בעלי צרכים מיוחדים. כשר אוצר אני מוצא את עצמי משקיע זמן רב בתשתיות בריאות ודיור כי אלה הם שני דברים מרכזיים וחשובים המשפיעים על חייהם של כל האזרחים במדינה.

אני מודה בהזדמנות זו להנהלה על עבודת הקודש שנעשית כאן ומתרשם מעבודת ההכנה שנעשית לקראת העברת בית החולים הפסיכיאטרי מבאר יעקב ומנס ציונה ושילובו במרכז הרפואי יצחק שמיר (אסף הרופא). האיחוד ישמש כמודל חדשני וייחודי מסוגו בעולם של שילוב בין מרכז רפואי רגיל לבין בית חולים פסיכיאטרי. בית החולים עתיד לשמש כקריה רפואית משולבת שתשרת את הגידול הצפוי באוכלוסייה באזור בשנים הקרובות עקב פינוי מחנה צריפין הסמוך והגידול הטבעי".

שר האוצר נפגש עם טארק טארבין, עובד משק שמעובד קבלן עבר להיות עובד מדינה בשנה החולפת ובא להודות לשר באופן אישי על מאמציו ותרומתו לקידום מעבר עובדי הקבלן לעובדי מדינה. בהמשך השר כחלון ביקר, במרכז סגול לרפואה היפרבארית ושמע מפי מנהל היחידה, פרופסור שי אפרתי על עבודת הטיפול, המחקר והפיתוח הייחודיים הנעשים במקום.

"אני מברכת ומוקירה את ביקורו של שר האוצר משה כחלון, אצלנו במרכז הרפואי". ציינה ד"ר אסנת לבציון-קורח, מנהלת המרכז הרפואי שמיר והדגישה, "אנו שמים במרכז את השירות למטופל ולמטפל גם יחד. זכינו בצוות מעולה, מסור וערכי העובד סביב השעון למען מטופלינו. בסבלנות ומקצועיות הראויים לציון לשבח. פיתוח התשתיות המואץ באזורנו והוספת עשרות אלפי בתי אב חדשים, מחייבים אותנו להיערך בהתאם. אנו בתהליכי תכנון מתקדמים של הקריה הרפואית שתכלול בקמפוס המח וההתנהגות גם את בית החולים הפסיכיאטרי באר יעקב/ נס ציונה ולהגדיל את מספר המיטות והמטפלים בהתאם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר