אלחנדרו בקי ויצחק

השכנים מאורוגוואי נפגשו אחרי 40 שנה בחדר הכושר בדיור המוגן

זמן קצר לאחר שבקי גרוסמן בת ה-74 הצטרפה כדיירת לאחוזת ראשונים היא גילתה את השכן האהוב, במפגש מרגש ומפתיע במיוחד

פורסם בתאריך: 5.2.18 20:38

בקי גרוסמן, בת 74, עלתה מאורוגוואי לפני כ-20 שנים, ולפני חודשים אחדים הגיעה כדיירת ל"אחוזת ראשונים" בראשון לציון.  מפגש מקרי במקום מגוריה החדש הציף ברגע אחד זכרונות של עשרות שנים.

זה קרה כשגרוסמן נכנסה לחדר הכושר, שם פגשה את רכז מחלקת הספורט, אלחנדרו גליקסברג, בן 37, ובשיחת חולין, לאחר ששמעה את המבטא שלו, ובתןך דקות הבינה כי מי שעומד מולה הוא לא אחר מאשר בנו של מי שגר מולה באורוגוואי באותו הבניין. גרוסמן הופתעה עוד יותר כאשר במהלך השיחה גילתה לתדהמתה כי אביו של אלחנדרו, יצחק גליקסברג בן ה-80 הגיע לביקור בישראל מאורגוואי. וכך 12,000 קילומטרים של מרחק בין המדינות נשברו באחת, במפגש ארעי אחרי ארבעה עשורים בהם השכנים לא ראו זה את זו.

"גדלנו ממש באותה שכונה ונולדנו באותו הבניין", מספרת גרוסמן, סבתא ל-12 נכדים. "ההורים שלנו היום חברים, ואני הייתי חברה של אחיות של יצחק והוא היה חבר טוב של אחי. זו הייתה תקופה שלא ישבנו מול המחשב הדלתות בבית היו תמיד פתוחות והיינו משחקים אחד עם השני כאילו אנחנו משפחה אחת. ממש התרגשתי מהמפגש הזה וירדו  לכולנו הרבה דמעות".

כמו גרוסמן כך גם גליקסברג, האב והבן, היו מופתעים מהמפגש: "בקי סיפרה לי סיפורים מהילדות שלהם והעלתה הרבה זכרונות. זה פשוט צירוף מקרים יפה שחיבר בין רגע בין המדינות. הייתה אפשרות שאבי היה מגיע לבקר אותי באחוזה ובכלל לא היה יודע שהיא כאן", מספר אלחנדרו ומוסיף כי מאז המפגש המקרי אביו כבר חזר לאורגוואי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר