הצופים של רמת אליהו למען בעלי החיים

השבוע יצאו חניכי כיתות ה' מגדוד רימון של ''שבט יעד'' ברמת אליהו למבצע להקמת בתים מאולתרים למען חיות הרחוב על מנת להגן על חיות הרחוב מפגעי מזג האוויר

פורסם בתאריך: 1.2.18 15:54

25 חניכי כיתה ה' משבט "יעד" שברמת אליהו יצאו בשבוע האחרון למבצע בניית מחסה לחיות הרחוב ברחבי שכונת נווה ים ורמת אליהו מפגעי מזג האוויר החורפי וזאת כחלק ממסע התנדבויות של כלל חניכי שבט צופי יעד שהתנדבו במקומות שונים בעיר.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"כמה ימים ספורים לפני הפעילות ביקשו מהילדים להביא שמיכות וסוודרים חמים שהם לא לובשים", מספרת לילי פורת, אמא של נועם ונעמה, תאומים בשכבת ה' והוסיפה כי לפני הפעולה הם הלכו ביחד עם המדריכים לגנים ציבוריים והציבו קרטונים עטופים בניילונים ובתוכם שמיכות,  הם עשו זאת באהבה ובהתרגשות, עוד משלב הבנייה ביחד עם המדריכים. ראיתי על הפנים שלהם שהם חזרו נרגשים מאוד".

אוריאנה בלו, אימא של עידן סיפרה כי "הבן שלי הוא ילד מאוד רגיש ואכפתי, ותרומה ועזרה לקהילה מאוד חשובה לו. הילד חזר נלהב, זה מאד חיזק אותו, נתן לו ביטחון ואני רוצה להגיד כל הכבוד גם לתנועת הצופים וגם למדריך שלו על כל העשייה המבורכת. רואים שיש לימוד לערכים ושזה נעשה מכל הלב."

 

טל לוי מרכזת שבט יעד הוסיפה כי "השנה אחת ממטרותינו המרכזיות היא לשמש כמצפן המוסרי של השכונה, לעזור לזולת ולשפר את פני העיר והשכונה בפרט. כל גדוד בחר לחודש הקרוב התנדבות אשר תעזור ולסביבה שלנו, כאשר חניכי כיתה ה' מגדוד רימון בחרו לבנות לחיות חסרות בית מחסה אשר יגן עליהם מפני מזג האוויר הסוער. המטרה המרכזית שלי בתור מרכזת היא לפתח את האכפתיות שלהם לסביבה ולאחר".

ארז קונפורטי ראש שבט "יעד" הוסיף כי, "תנועת הצופים באופן כללי, היא לא חוג, היא דרך חיים ואנחנו מחנכים לחינוך ערכי של תרומה לקהילה, בשבת הקרובה ייערך פסטיבל בשבט ובו גם יוקרנו כל ההתנדבויות של כל כיתות ד' עד ח' מהשבוע האחרון על מסך ענק. חשוב לציין שזה לא משהו טריוויאלי שילדים מתנדבים כך וזה קורה בצופים שכן כאן מחנכים לעזרה לזולת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר