מחאה כנגד דב צור עם חזרתו לתפקיד ראש העיר
רוצים שיתפטר או לפחות שישעה את עצמו (צילום: שגיא פלדמן)

קבלת הפנים של דב צור בעירייה: מחאת תושבים

תושבי העיר שמכנים עצמם "תושבים מודאגים" הגיעו לרחבת העירייה כדי לבקש מראש העיר דב צור להתפטר או לפחות להשעות את עצמו

פורסם בתאריך: 31.1.18 09:17

הבוקר, רביעי בצל החשדות בפרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון כחלק מתיק 1803 בפרשייית ביטן, הגיעו אחדים מתושבי העיר אל מול בנין העירייה עם שלט מחאה שבו כתוב "דב צור די לבושה תתפטר" כשחתומים על השלט "אזרחים מודאגים", ונדמה כי אם דב צור חשב שהחזרה לבניין העירייה תעבור בשלום, לחלק מתושבי העיר יש תוכניות אחרות.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

אייל לידור המכנה את עצמו "אזרח מודאג" ומוכר בכינוי הזה ברשתות החברתיות אמר ל"השקמה ראשון לציון", "אנחנו נגיע אחרי דב צור לכל מקום שהוא הולך ונזכיר לו את החשדות, אני מתכנן בימים הקרובים להפיץ כ-50,000 פליירים בתיבות הדואר בכדי שהתושבים ידעו את כל ההגבלות שאיתן הוא חזר לעבודתו בהסכמת עורכי הדין", לטענתו של לידור בשעות הבוקר כשהתייצב עם שלט המחאה, הגיעו גורמים מהעירייה וביקשו ממנו לעזוב את רחבת בניין העירייה, אך מבחינתו הוא טוען שזוהי מחאה לגיטימית. כשגם שוטרים אחדים הגיעו כדי לשמור על הסדר שבינתיים לא הופר.

עם מגבלות ואיסורים: ראש העיר דוב צור חוזר לעירייה

תושב נוסף אומר בשם דניאל סינרייך, טען בפנינו "בהתחשב בחומרת האירועים שתוארו לכאורה ובאינטרס הציבורי, מצאתי לנכון להגיע ולדרוש מראש העיר, לכל הפחות, להשעות את עצמו עד למיצוי פעולתיהן של רשויות החוק".

תושב העיר ויקטור כהנא הוסיף גם הוא, "אני מעורה בפוליטיקה המקומית כבר שנים רבות, ואני אישית לא רוצה שהוא יהיה ראש העיר וימשיך בתפקידו, אני חי את הרחוב ואני מרגיש שהכל פועל כנגד התושב, ההתנהלות של דב צור כוחנית".

תושב נוסף בשם שאול שמיר טען בפנינו, "אני דווקא לא מגיע לכאן בגלל החשדות כנגד דב צור, ניתן לרשויות החוק לעשות את עבודתן, אני פה מפני שמנהל צריך לדעת לשלוט ולבקר ומבחינתי דב צור כשל כמנהל".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר