דב צור. צילום עירוני

הרחקתו של דב צור מהעירייה תימשך

לאחר שהמשטרה ביקשה את הרחקתו של ראש העיר דב צור לארבעה חודשים, ביקשו עורכי דינו של צור כי ההרחקה תעמוד רק על 25 ימים בלבד והמשטרה אישרה את הבקשה

פורסם בתאריך: 3.1.18 14:23

לאחר שבתחילת השבוע (שני) הגישה המשטרה לבית המשפט בקשה להארכת תקופת הרחקתו של ראש העיר, דב צור מעיריית ראשון לציון לארבעה חודשים, מסתמן היום (רביעי) כי עורכי דינו של צור ביקשו שתקופת ההרחקה תעמוד על 25 ימים והבקשה התקבלה בחיוב על ידי המשטרה. בדיון שהתקיים בשעות הצהריים הבקשה אושרה על ידי בית המשפט, והדיון שהיה אמור להתקיים מחר בנושא, בוטל.  בנוסף לצור, הוארכה בתקופה זהה הרחקתם של המשנה לראש העיר, אייל מושיוב וסגן ראש העיר, יוסי חממי.

כזכור בחודש שעבר בית המשפט השלום בראשון לציון, שחרר את צור שחשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים למעצר בית למשך עשרה ימים והוא הורחק מהעירייה למשך חודש. ובסרטון שפרסם באותו החודש, בו פנה לתושבים אמר: "אבהיר כבר כעת, שאם ייקבע שבמעשיי נפל דופי פלילי, אהיה הראשון להניח את המפתחות. אני משוכנע בכל ליבי שזה לא יהיה המצב. בתקופה הקרובה ימשיך מוטי עג'מי לשמש בתור ראש העיר הזמני".

עוד באותו עניין

מוטי עג'מי: מרגיש נוח על הכיסא אבל מחכה לשובו של ראש העיר

ככל שעוברים הימים מתחילה להתבהר תמונת המצב בפרשה שנחשפה כחלק מחקירה סמויה בתיק 1803 שהתנהלה מעל לשנה, שבמהלכה זוהו לכאורה קשרים בין גורמים פליליים לבעלי תפקידים שונים בשלטון המקומי והארצי. בין המעורבים בכירים בעירייה, לצד אנשי עסקים וקבלנים. מצבת העצורים שהחלה בתחילתו של חודש דצמבר ממשיכה לגדול עם התקדמות החקירות והסתעפות הפרשה שמסתמנת כרעידת אדמה לעיר ראשון לציון.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר