סילבסטר באקסטרים או פינוק מהסרטים?

בילוי אקסטרימי זוגי או דייט רומנטי ויוקרתי – מוזמנים להחליט איך הערב שלכם יראה בשתי אטרקציות סמוכות אחת לשנייה

פורסם בתאריך: 31.12.17 17:06

עדיין לא החלטתם מה לעשות בערב השנה האזרחית? אם מתחשק לכם לשבור את השגרה ולפתוח את השנה כמה שיותר גבוה, מתחם ה- FLYBOX על גדות האגם במערב העיר, מציע חוויה זוגית ואטרקטיבית במיוחד. מדובר בחבילה של תעופה זוגית במנהרת הרוח, יחד עם תפריט רומנטי במיוחד לערב זה ב-595 שקלים לזוג. החבילה כוללת תעופה זוגית וארוחה בשרית או צמחונית לבחירה (המבורגר 220 גר' מבשר אנטריקוט, צ'וריסוס עגל צרוב על הגריל, פילה חזה עוף על הפלנצ'ה, קבב עסיסי על מצע טחינה וחציל, סנייה טבעונית בליווי פוטטוס, שתייה קלה וחמה) ולבסוף יוצג  מופע בו מדריכי המקום יפגינו את יכולותיהם התעופתיות.

flybobx

במידה ואתם אוהבים יותר לשבת על הכיסא, ולהתרווח, רשת yes PLANET תחגוג את תחילת השנה האזרחית באירוע חגיגי ונוצץ במתחמי ה-VIP שלה במחיר של 199 שקלים לכרטיס. לצד סרטים חדשים וחווית קולנוע מפנקת ייהנו המבקרים מתפריט שף עשיר. עם מנות מיוחדות, קינוחים מפנקים והרמת כוסית שמפנייה חגיגית בחצות. בין המנות הייחודיות לאירוע: מרק בצל צרפתי, מרק ערמונים בניחוח כמהין, המבורגר פורטובלו עסיסי, מאפה סלמון נורבגי עם שמנת חמוצה ובר קינוחים חגיגי ומגוון.

בנוסף, ייהנו האורחים ממזנון חופשי לכל אורך הערב הכולל פופקורן, נאצ'וס, גלידות, ושתייה קרה. המבקרים בערב השנה החדשה במתחמי VIP yes PLANET יוכלו ליהנות מהסרטים החדשים: "ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל", "פיץ' פרפקט 3", "האמן הגדול מכולם" והסרט "שעה אפלה" שיוקרן בטרום בכורה מיוחד רק בערב הסילבסטר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר