גלית פרנקו מימין ואחותה הדס. מדיכאון לאושר ולסדנאות מעצימות

מדיכאון עמוק לשמחת חיים: המסע של גלית

גלית פרנקו שמצאה שיטה שהחזירה אותה לחיים, מצליחה יחד עם אחותה לשנות את חייהן של לא מעט נשים

פורסם בתאריך: 28.12.17 11:04

לפני תשע שנים גלית פרנקו החלה להרגיש מעין עצבות שמשתלטת על חייה. כלפי חוץ היה נראה שיש לה את כל מה שדרוש כדי להרגיש טוב – בעל אוהב, ילדים ועבודה בטוחה אך משהו בנשמה שלה סימן לה שהיא לא במסלול הנכון. היא התפטרה מעבודתה ובמקביל שקעה בדיכאון עמוק. לאחר שנה, כשהמצב אינו משתפר, היא התוודעה לשיטת התטא הילינג ונרשמה לקורס. שם, פרנקו מעידה שחוותה הארה שהוציאה אותה למסע רוחני מתמשך, וביחד עם אחותה הדס, התעצמו והפכו השתיים למטפלות תטא הילינג שמעבירות סדנאות להעצמה שעוזרות לעשרות נשים מידי חודש.

"עד לפני תשע שנים עסקתי במכירות", מעידה על עצמה גלית פרנקו, "הייתי מקדמת עסקים באינטרנט והחיים שלי היו נפלאים. על פניו היה לי את הכול בעל, ילדים, ובית. לפני תשע שנים התחלתי להרגיש עצבות שמשתלטת לי על הלב, העצב הלך וגדל מיום ליום, ולאחר כחודשיים התפטרתי מהעבודה, לא תפקדתי כאימא, לא תפקדתי כאישה, הגעתי למצב של חוסר תפקוד ונכנסתי לדיכאון עמוק. הכאב היה גדול ולא הבנתי מה קורה לי והרגשתי שאני מאבדת את עצמי. הייתי מרירה ורק בכיתי שנה שלמה במיטה, הייתי מדוכאת והתרחקתי מכולם. התרחקתי מכל החברים והמשפחה, לא רציתי לראות אף אחד, לא הסכמתי להיפגש עם אף אחד, הרגשתי כאילו כל העולם סוגר עליי וכולם נגדי" היא מתארת מציאות לא פשוטה. "הציעו לי ללכת לפסיכולוג או לפסיכיאטר ולקחת כדורים נגד דיכאון אבל לא הסכמתי אפילו לצאת מהבית. הדבר היחיד שעשיתי זה פשוט לזעוק לאלוהים שיעזור לי ואני לא באה מבית דתי, ממש לא, פשוט זעקתי מעומק נשמתי "אלוהים תעזור לי", התחננתי, זעקתי, הרגשתי כל כך מסכנה, אבודה ובודדה."

חישוב מסלול מחדש

לאחר שפרנקו לא יצאה מהדכאון במשך חודשים ארוכים, היא החליטה לאחר עצות ללכת לקורס תטא היליניג, "תטא הילינג זו בעצם שיטת שמחברת אותנו לבורא עולם, לאנרגיית הבריאה, שיטה שמלמדת אותנו איך לחיות מתוך אושר, מתוך שמחה מתוך אהבה ומתוך הבנה שאני יוצרת את החיים שלי לטוב ולרע ויש לי חופש בחירה" היא מספרת בהתרגשות, "הנשמה שלי כיוונה אותי לחשב מסלול מחדש ובזכות הדיכאון ובזכות התקופה הקשה והכואבת התחברתי לייעוד ולשליחות שלי בעולם, לעזור לאנשים שנמצאים בדיוק במצב שלי רק מאוד בקלות, לעומת הדרך שלי שהייתה מאוד כואבת.

פרנקו מתארת את רגע השינוי, "לאחר שנה של דיכאון אחותי הדס באה ואמרה לי, "תקשיבי יש קורס תטא הילינג" היא אפילו לא ידעה להגיד את המונח נכון ואמרה לי שבקורס הזה יש ניסים ונפלאות. כבדרך נס הסכמתי ללכת לקורס של שלושה ימים. בקורס הראשון רק בכיתי במשך כל הזמן ולא הבנתי למה אני בוכה. משהו קרה לי בקורס הזה, הלב שלי נפתח, הרגשתי שמחה, הרגשתי אור, הרגשתי שיש פה משהו גדול ושמשהו טוב קורה לי."

לאחר שינוי ניכר במצבה ובמצב רוחה המשיכה פרנקו לעוד ועוד קורסים, "המשכתי להתמקצע בתחום ואחרי שנה כבר הפכתי למטפלת מומחית לתטא הילינג וכך גם אחותי שגם היא הפכה להיות  מטפלת ביחד איתי. התחלתי לקבל אנשים שהיו בדיכאון, ממש משכתי אליי את כל האנשים שהיו במצב שלי והצלחתי בדרך נס להוציא אותם מאוד מהר מהדיכאון, בשתיים, שלושה טיפולים הם הצליחו להגיע לשמחה. התטא הילינג הוא בעצם התחברות לתת מודע. בטיפול אנחנו בעצם מטפלים גם בנפש האדם, גם בגוף, מטפלים ברגשות, אנחנו ממש נוגעים במכלול הרגשות. אני מתחברת לתת המודע שלו ובתשאול, אני שואלת אותו שאלות ממוקדות ואנחנו מגיעים לשורש של כל מה שמעכב אותנו בחיים. בטיפול אני בעצם מתחברת באמצעות מדיטציה לאנרגיית הבריאה שם יש את כל הידע שקיים.

בבית חששו, אך נרגעו לאחר השינוי המהיר

פרנקו מספרת גם על החששות בבית בעקבות הטיפול ועל השינוי שחל בכל המשפחה, "בעלי פחד שאני חוזרת בתשובה. לא הבינו מה קורה לי. כשהייתי בדיכאון המצב הכלכלי היה נוראי, היינו במצב שממש לא היה לנו מה לאכול בבית, הגעתי לתחתית. לאחר הקורסים, כשהתחלתי לקבל טיפולים של שעה בסך הכול יצאתי לאט לאט מהדיכאון וכל הבית השתנה בהתאם אליי, פתאום חזרה שמחת החיים, בעלי התחיל להצליח, הילדים שלי פתאום פרחו, הם הצליחו בלימודים. לאחר ההצלחה בבית התחילה גלית בצוותא עם אחותה הדס להעביר סדנאות בעצמן, "התחלנו עם סדנה בשם "נשים פורצות דרך" שבה הובלנו נשים לייעוד שלהן, לשליחות שלהן ולהצלחות גדולות בכל תחומי החיים. הבעיה שלי הייתה שהיה לי פחד קהל והייתי צריכה להתגבר עליו, ואז הדס עשתה לי טיפול תטא הילינג ושחררה לי את הפחד שהגיע מהילדות שלי, נזכרתי שבגיל שבע הייתי צריכה להציג משהו בכיתה מול כולם ואז נעמדתי מול כל התלמידים ושכחתי מה אני צריכה להגיד וכולם צחקו עליי והבנתי רק דרך הטיפול בעצם שתת המודע שמר והגן עליי בנושא הזה. אם הדס לא הייתה משחררת לי את זה מתת המודע אולי לא הייתי יכולה להגשים את עצמי. אני מאמינה שהגענו לעולם הזה כדי ליהנות ולהשפיע על אנשים לטובה והמטרה היא לחגוג את החיים. הגענו לכאן כדי ליהנות ולא להתענות. בנוסף, התחלנו גם ללמד את התטא הילינג בקורסים מידי שבועיים שלושה. בבית שלי בראשון לציון, אנחנו מלמדות בעיקר נשים, אבל לא רק, אבל כן  90 אחוזים הן נשים."

למה יש יותר נשים בקורסים שלך מאשר גברים?

"כי אנחנו מגיעות מבית שאצלנו הנשים הן חלשות, הבעל הוא היה השולט, הוא היה המחליט ואנחנו החלטנו פשוט לשנות את זה ולחזק את הנשים, כי שאני מחזקת אישה להיות מאושרת כל הבית שלה משתנה לטובה, גם הבעל וגם הילדים, מבחינתנו לכל אדם יש תפקיד, והמוטו שלנו: אור ואהבה, ניסים ונפלאות, בקלות ובפשטות, הכול אפשרי וזה אינה קלישאה זו האמת."

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר