הזוג המלכותי של הרשת: אלעד לוי וליהי בנין עושים בית ספר לזוגיות

הם הכירו ברשת, הוא ממעלה אדומים היא בכלל חיילת, ומאז כובשים את הלבבות בסערה. מה הסוד של הזוג שגורף מיליוני צפיות ועוזר לזוגות אחרים לעבור משברים?

פורסם בתאריך: 25.11.17 10:49

הזוג אלעד לוי וליהי בנין כובשים את הרשת עם יותר מחצי מיליון עוקבים באינסטרגם, בפייסבוק וביוטיוב. הסינגל שלהם "קצת ממך" שקיבל יותר מ-2 מיליון צפיות ביוטיוב, זכה להצלחה גדולה ושינה את חייהם. "ברוב המקרים היום בישראל הפריצה מגיעה מתוכנית ריאליטי, במקרה שלי זה עבודה מאוד קשה של שנתיים, שבהם בכל סוף שבוע הייתי מעלה סרטון קומי. לפני חצי שנה ליהי ואני עשינו קליפ ופה זה התפוצץ. הייתה לנו פלטפורמה מאוד חזקה שנקראה 'קצת ממך' שקיבלה 2 מיליון צפיות ביוטיוב, זה הסינגל הראשון שלנו ביחד, הוא גרם להתפוצצות הרצינית. מכאן הגיעו מאות עוקבים והרבה צפיות התווספו לשאר החומרים שעשינו והתחלנו להופיע בכל הארץ בצפון, במרכז ובדרום", אומר לוי.

השניים הכירו לאחר שלוי שמע סינגל של בנין שהופץ בפייסבוק, התלהב, שלח לה הודעה, הם יצאו לאכול ומאז נשארו יחד. לוי שבכלל בא ממעלה אדומים, מספר: "ראיתי את הסינגל שהיא הוציאה ומאוד התלהבתי מהילדה. ראיתי ילדה יפה, מוכשרת צנועה שהייתה נראית כמו חלום רחוק, שלחתי לה הודעה ויצאנו לאכול ביחד. התחלתי איתה בלי קשר לעבודה, עשיתי סרטונים גם לפניה, שגם הגיעו למיליון צפיות. מהרגע שהכרנו היא לא הסכימה שאעשה סרטונים עם בחורות אחרות יותר, אז כך היא גם הפכה להיות הפרטנרית שלי אוטומטית על הסט. היא לא עשתה סרטונים לפני זה, היא הייתה יותר בכיוון של המוזיקה, אבל אין ספק שהתוספת שלה הייתה חשובה ומאז בלתי נפרדת".

 

מהרגע שלוי בן ה-29 ובנין בת ה-22 חברו יחדיו, הם הספיקו להוציא שלושה קליפים משותפים לצד סרטונים הומוריסטים קורעים מצחוק בתחום הזוגיות, שזכו ועדיין זוכים להצלחה אדירה. לטענת לוי הסרטונים האלה "יכולים להציל זוגות מפרידה", כאשר הם נותנים זווית אחרת לריבים בין בני זוג. "אני לוקח סיטואציה שיכולה לגרום לריב בין בני זוג ואני הופך אותה לקומית ואז כשאתה פוגש את הסיטואציה הזאת בבית במקום לריב עם הבת זוג שלך, אתה נזכר בסרטון וצוחקים. קיבלתי כמה וכמה דוגמאות כאלה בחיים אז גיליתי שזה אחלה דרך לפתור בעיות גם. או לדוגמא אם תרצה להכיר מישהי ברשת, אז במקום לשלוח לה הודעה ולחכות בתקווה שהיא תראה, אתה יכול לתייג אותה באחד הסרטונים שלי ולהתחיל הכול בהומור".

צפו בקליפ הפריצה של הצמד "קצת ממך":  

במקביל לעבודה על הקליפים המשותפים שלהם, לוי לא מבזבז אף רגע. "בין לבין אנחנו עושים סדרת טלוויזיה, כאשר אבא שלי בסדרה זה אורי גבריאל. זו סדרה שאני כתבתי יחד עם 'טדי' הפקות. יש לי גם רצועה יומית כל יום שעתיים ברדיו גלי ישראל, ששם אני מדבר על בידור ומוזיקה נטו. מדובר בתכנית מאוד מדוברת ברשתות החברתיות. אם אתה לא מולטי טאלנט ואתה לא מראה עוד רבדים אז אתה לא יכול לעלות ברשת, לכן אנחנו מערבבים גם מוסיקה, גם כתיבה, גם שירה, גם משחק וגם רדיו ומשתדלים לעבוד עם הבסט. היום לא מספיק בישראל לעשות משהו אחד, כדי באמת לפרוץ אתה חייב לעבוד על עצמך בהמון תחומים כדי לתת מענה לכל התחרות שיש בחוץ".

לוי מספר שהפריצה הגדולה שלו והפרסום שבא בעקבותיה הצריך ממנו לעשות המון שינויים כאדם, כשמאותו הרגע הבין את ההשפעה הגדולה שיש לו על מאות אלפי בני נוער בישראל. "הייתי בחור מאוד שמן כשהייתי צעיר, והשלתי 25 קילוגרמים בעקבות הפריצה לפני שנתיים וחצי. הפרסום מצריך ממך משמעת מטורפת, אתה חשוף כל הזמן לאירועים, למסעדות, להשקות, לבילויים יוקרתיים, אתה עובד 14-16 שעות מחוץ לבית, אין לך זמן להתאמן ולאכול בבית. בנוסף, אתה צריך גם לשמור על נראות שזה אומר לא לחשוף את הנוער והילדים לאלכוהול וסיגריות כי יש לך אחריות, אתה לא יכול לאכול מה שבא לך כי אתה צריך לשמור על פיגורה. זו אחריות חיובית כלפי הנוער, אני לא יודע איך הייתי מסתדר בלי זה, בלי הצורך להשפיע לטובה, זה נותן לי איזשהי תכלית לחיים. יש גם סיפור שאלמנה, שבעלה היה אחד הכבאים בשריפה הגדולה בצפון ונפטר, כתבה לי בהודעה באינסטגרם 'הרבה זמן שאני מסתובבת בלי חיוך על הפנים ואם אני מסתובבת עם חיוך הוא מזויף, אבל בזכות הדברים שאתה עושה חזר לי החיוך האמתי אז רציתי להגיד לך תודה'. אז אתה מבין שאתה נוגע באנשים, ודוחק בעצמך עוד יותר חזק. אתה דוחף את עצמך ואת מי שאתך יותר חזק כי אתה מבין שיש לך איזשהו כוח שאתה חייב לנצל לטובה".

לוי ובנין, שהיא בכלל עדיין חיילת בבסיס חיל האוויר בצריפין, מתכננים להוציא ביום ראשון הקרוב את הקליפ השלישי שלהם "היי ליידי". 'העלות של הקליפ היא קרוב ל-100,000 שקל. לוי הוא פרזנטור של חברה בינלאומית שנקראת Auntie anns, עם חוזה של מעל 300,000 שקלים. הוא יוצר להם את התוכן ועושה להם פרסומות. הכל, גם השכר מתוכנית הרדיו הולך למוזיקה, ליח"צ, לשיווק, לסינגלים ולסטיילינג, ובין היתר עובדים עם אופיר מילר הסטייליסטית מבת ים. "הקונספט זה באמת להביא בהלבשה את הרמה הכי גבוהה של סקסיות ופלו וזרימה בלי שזה יהיה תוכן פוגעני או לא נאה לצעירים", אומר לוי, "זאת אומרת שזה כן יהיה אווירת החיים הטובים ושאנשים יראו ויהיה להם וייב חיובי, אבל בלי לפגוע ושלא יהיה גס מידי, חצוף מידי וגם לא פוגע במגזרים. אין אצלנו משהו שיכול להיות פוגעני בשום רקע לא בסרטוני תוכן ולא במוזיקה".

ולסיום קבלו חם חם מהתנור את "היי ליידי" – 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר