בני ברגר רוכבי ראשון 112
בני ברגר רוכבי ראשון 112

מאמן האופניים שמלמד ילדים להתמודד עם הפרעות קשב

בני ברגר מראשון לציון מסביר את הקשר בין רכיבה על החול להערכה עצמית ומדוע גם לבנו בן ה-14 הוא לא עושה הנחות

פורסם בתאריך: 6.11.17 16:41

יש לא מעט אנשים הטוענים שנדרשות שנים כדי לעבור שינוי משמעותי בחיים. אבל בני ברגר מוכיח שאפשר גם אחרת. הוא מחליף את השנים בקילומטרים, ומראה כיצד המסע שלו ושל הילדים שבוחרים להתאמן ברכיבת כביש מתחיל כשהם מתחילים לרכוב.

בשנת 2008 ברגר, מדריך רכיבה על אופניים בן 45, פתח לראשונה את קבוצת "רוכבי ראשון", שהייתה מיועדת לבוגרים. מטרת הקבוצה: לספק מקום לרכיבות כושר על אופני שטח, לאורכם של קילומטרים אחדים. במשך הזמן הקבוצה עברה לרכיבות שטח של עד לכ-200 קילומטרים שיוצאת לרכיבות כדרך קבע בארץ ואף בחו"ל. במשך הזמן החליט ברגר לקחת את כישוריו כקואצ'ר ולשלב אותם עם כישוריו כמאמן הרכיבה. המטרה: לנסות לגשת בצורה קצת שונה אל ילדים ובני נוער עם הפרעת קשב וריכוז באמצעות שיטה ייחודית שפיתח.

"אצל מאמנים אחרים תחום ההתמחות העיקרי הוא האופניים בגלל שלמדתי קואצ'ינג יש לי אפשרות תוך כדי הרכיבה לתת לילדים כלים לחיים. כאלו שיעצימו אותם מעבר לרכיבה עצמה", אומר ברגר, ומתאר תרגיל שבו הוא לוקח את החבר'ה הצעירים לרכוב בחול עמוק: "בקטע הכי קשה אני נותן להם את האפשרות לצלוח אותו לבד בלי סיוע. זה מקשה עליהם,  ואני נותן להם למצוא את הפתרון לבד. בכך כל אחד יודע לחשב את המסלול שלו מחדש ולהבין איפה הטעות ומה בעצם המטרה שלבסוף גורמת לא להרים ידיים ולחוש את עוצמת ההצלחה".

המאמן המקומי לא עושה הנחות לאף ילד. גם לא לבנו לירן, בן ה-14, שמתאמן בקבוצת הנערים "בעיניי ההצלחה שלו גם משקפת את הצלחתם של שאר הילדים מה גם שהרכיבה היא האהבה המשותפת של שנינו", אומר ברגר.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר