איך הצליח דני קמושביץ לכבוש את הרשת?

היישר מראשון לציון, אחרי תואר שני בשיווק ופרסום קמושביץ לא מפסיק להפתיע ולהצחיק: "זה אדיר שמזהים אותי ברחוב בלי שהייתי בטלוויזיה או על שלט חוצות"

פורסם בתאריך: 29.10.17 18:08

עם 17,500 עוקבים בפייסבוק ומעל 76,500 צפיות ב"אלה שלא משחררים" הוויראלי, דני קמושביץ הצליח לפרוץ את הרשת.

הוא בן 31, גדל ברעננה בכלל, אבל עבר בעקבות אשתו לראשון לציון, סיים תואר ראשון בכלכלה ושני בשיווק ופרסום במכללה למנהל ומתפרנס כיוצר תוכן. משנת 2012 הוא שוקד על הסרטונים והסטטוסים שלו, שבזכותם יש סיכוי טוב מאוד שאתם מכירים אותו. באחרונה הוא החל לעשות פרסומות, טובל רגליו בעולם המשחק ואף השתתף בתוכנית בערוץ הילדים של yes ובתוכנית נוספת בערוץ 10.

בין הסרטים שעשה ומסתובבים להם ברשת, בולט במיוחד הסרטון הוויראלי "אלה שלא משחררים" בכיכובה של אפרת אברמוב ובהפקת "באזיט" אשר בו מתקשר קמושביץ לאקסית שלו (נשואה ואם ילד) מלפני 17 שנים ואומר לה שהוא החליט לגמור את מערכת היחסים ביניהם. סרטון נוסף "אלה שלא מבינים בכדורגל" זכה למעל 63,580 צפיות וצולם בהשתתפות שחקן הכדורגל לשעבר של ברצלונה קרלוס פויול ובחסות הייניקן ישראל וחברת G-Pro.

צפו בסרטון "אתה רוצה לסבלט את הילד?":

 

על השאלה איך זה התחיל עונה קמושביץ: "עשיתי שטויות בהתחלה בתיכון כדי להצחיק את החבר'ה. היום אני מצחיק אלפי אנשים וזה בעצימות גבוהה יותר. זה מדהים עבורי ורק נותן לי דלק להמשך. באין ספר ל'איך לעשות קומדיה ב-10 צעדים'. צריך פשוט לעשות, לצלם, לערוך לכתוב, העשייה משפרת אותך ומביאה עמה תובנות שעושות אותך טוב יותר. כמו באימון, וזה האימון של אנשים כמוני. ככל שתתאמן יותר ככה תהיה יותר חד וטבעי".

כמו כוכב אמיתי, קמושביץ אוהב את תשומת הלב: "כיף לי הפידבק. כל אחד שעושה את זה יגיד לך את זה. זה אדיר שמזהים אותי ברחוב בלי שהייתי בטלוויזיה או על שלט חוצות. זה כיף, הפרגונים הפידבקים החיוביים. למדתי לקבל גם את השליליים. זה חלק מהעניין וההתפתחות שלי כיוצר. כשאני אומר 'למדתי לקבל זה יותר" הכוונה היא 'שלמדתי לדחוף את זה למקום מסוים' ולהמשיך הלאה".

צפו בסרטון "איזה יום מסריח":

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר