מחווה לאריק אינשטיין, הגבעטרון מארחים את חנן יובל ועוד: פסטיבל ראשון לציון יוצא לדרך

הפסטיבל, שיתקיים בחוה"מ סוכות ב-11-15 באוקטובר, יהיה בסימן חגיגות 140 שנה לראשון לציון ושמירת המורשת המוזיקלית המגוונת בהשתתפות למעלה מ-100 אומנים ויוצרים מובילים

פורסם בתאריך: 16.8.22 10:53

פסטיבל ראשון לציון יתקיים השנה בסימן חגיגות 140 שנה לראשון לציון – במסגרת החגיגות יצדיע הפסטיבל לאומנים שמרכיבים את הפסקול הישראלי, במגוון עצום של הפקות מקור ומופעים מסקרנים בשילובים ייחודיים, שבהם ישתתפו למעלה מ-100 אמנים ויוצרים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפקת המקור המובילה של הפסטיבל היא מופע לאריק איינשטיין ז"ל, מגדולי האומנים הישראליים. במופע, שנעשה בשיתוף משפחת איינשטיין, ישתתפו (לפי סדר הא'-ב'): אסתר רדא, ברי סחרוף, דויד ד'אור ,דקלה, יובל דיין, יוני רכטר,כנסיית השכל, מיקי גבריאלוב, עידן עמדי, עמיר בניון, שירה גבריאלוב ושלומי שבת. את האומנים תלווה תזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון בניצוחו של אילן מוכיח, הרכב נגנים ויצירות וידיאו בערב שכולו אהבה וגעגוע לאיש וליצירותיו.

 

לצד כל אלו ממשיך פסטיבל המוזיקה הגדול בישראל לחלוק כבוד לאומניו הוותיקים והצעירים, ומציג מגוון רחב של מופעים משובחים.

חוה אלברשטיין במופע חדש בליווי אנסמבל משובח, שבו היא משלבת מהרפרטואר העשיר שלה לצד שירים חדשים, אהוד בנאי ורביעיית נגנים במופע אומנותי, הראל סקעת, מארח את הזמרת נרקיס., יובל דיין, תארח את בר צברי. במסגרת חגיגות עשור הפרויקט של רביבו, בהפקה מיוחדת עם תזמורת צה"ל.

הפסטיבל יתפרש על שישה מתחמי מופעים: מופעים בתשלום (בהנחה מיוחדת לתושבי ראשון לציון): בלייב פארק ובהיכל התרבות. מופעי חוצות פתוחים לקהל בהשתתפות השורה הראשונה של אומני ישראל יתקיימו במתחמים הבאים: * גן המושבה * כיכר העירייה * רחבת בית העם

לרגל חגיגות 140 לעיר נקיים השנה מחווה ל"פסטיבל היין" המיתולוגי. המחווה תתקיים במתחם ייחודי שנבנה במיוחד לפסטיבל וידמה את אירועי חג היין. המתחם יכלול שדרת יינות מפוארת שבה יוצבו דוכני אוכל, בירות מקומיות ומיובאות, קוקטיילים ועוד. הכניסה חופשית.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "פסטיבל ראשון לציון הפך לשם דבר בתרבות הישראלית ואנו גאים להעצים את המסורת המוזיקלית השנה לרגל חגיגות 140 שנה לעיר. אני מזמין את כולם לחגוג איתנו בחול המועד סוכות הקרוב עם הופעות משובחות של פסגת המוזיקה הישראלית הכוללות מגוון מופעי חוצות פתוחים לקהל הרחב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר