עו"ד מורן מג'ר (צילום: רואי לקנר, InspireFire Photography)
עו"ד מורן מג'ר (צילום: רואי לקנר, InspireFire Photography)

"לכל מקרה אנחנו מוצאים פתרון יצירתי ומחוץ לקופסה"

היא מקצועית, חסרת פשרות ונלחמת עבור הלקוחות שלה ועבור השגת הצדק עבורם. לצד הבנה ורגישות למצבים שאליהם נקלעים בני אדם, מייצגת עו"ד מורן מג'ר את לקוחותיה בתחום דיני המשפחה, ירושה ומקרקעין. היא מלווה את לקוחות המשרד בכל שלבי התהליך, ודואגת להשיג את הטוב ביותר עבורם

פורסם בתאריך: 7.7.22 16:37

זה למעלה מעשור נחשבת עו"ד מורן מג'ר לאחת מעורכי הדין המובילים בתחום דיני משפחה, ירושה ומקרקעין. משרדה הוא משרד בוטיק שמעניק לכל לקוח ליווי ויחס אישי, מתחילת הטיפול ועד סופו. "למשרד שלנו ניסיון עשיר ורב שנים", מסבירה עו"ד מג'ר, "לאורך השנים צברנו ניסיון רב, ייצגנו ועודנו מייצגים בתיקים ובמקרים מורכבים מאוד. לכל מקרה אנחנו מוצאים פתרון יצירתי ומחוץ לקופסה ומגבשים אסטרטגיות שונות ומגוונת, וזאת הודות לידע הרב שיש לנו בתחומי משפט נוספים והיכולת שלנו לקשר ביניהם. באופן זה, לקוחות המשרד שלנו זוכים להגנה מקסימלית של האינטרסים שלהם ולמיצוי זכיותיהם".

צוות משרדה של עו"ד מג'ר הוא בעל ניסיון עשיר במתן מענה מקצועי בדיני המשפחה והירושה ומייצג בבתי הדין הרבניים, בבתי המשפט לענייני משפחה, בבתי המשפט לנוער ובערכאות הערעור. תחומי התמחות המשרד כוללים טיפול בתיקים של סכסוכים בין בני זוג, ידועים בציבור, מזונות אשה וילדים, תביעות כתובה, אחריות הורית ותביעות לחלוקת זמני שהות, אלימות במשפחה, קטין נזקק, אפוטרופסות, חטיפת ילדים לפי חוק אמנת האג, אבהות, חלוקת רכוש, כולל פירוק שיתוף ואיזון משאבים בנכסי קריירה, מוניטין, מניות, מטבעות, אופציות ופערי השתכרות, תביעות אזרחיות בין בני זוג, תביעות כספיות בין בני זוג, תביעות בגין לשון הרע, עריכת כלל ההסכמים וביניהם הסכמי ממון טרום נישואין, הסכמים לחיים משותפים, הסכם לחלוקת רכוש, הסכם שלום בית ולחילופין גירושין, הסכמי גירושין, עריכת צוואות, טיפול בתיקי ירושות, צוואות, עיזבונות ועוד.

כאשר בוחרים עורך דין, למה חשוב לשים לב?

"מעבר לקבלת המלצות על עורך הדין ולניסיונו בתחום שבו הוא מתמחה, הדרך הטובה ביותר להתרשם מעורך הדין היא על ידי קביעת פגישה במשרדו. על פי רוב ניתן יהיה לחוש בפגישה זו אם יש חיבור ואמון בין הצדדים. מידת הכימיה בין עורך הדין לבין הלקוח חשובה אף היא, וזאת משום שהן עורך הדין והן הלקוח אמורים לצעוד כברת דרך ביחד, ובסופו של דבר המטרה היא מטרה משותפת. כעורכת דין חשוב להעניק ללקוחותיי מעבר לפן המקצועי גם זמינות גבוהה, בטחון ואת הידיעה שהם לא לבד בתהליך ובשום שלב".

תחום דיני משפחה שונה מתחומי דין אחרים?

"ככלל, דיני משפחה הם אחד מהתחומים הכי רגישים בתחום עריכת הדין. אנשים מגיעים אלינו כשהם מצויים תחת משבר וטלטלה אישית, ומחפשים איש מקצוע שנוסף על היותו כזה גם יקשיב להם, יכיל אותם ויהיה זמין אליהם לכל אורך התהליך, ואנו מקפידים להעניק ללקוחותינו תחושה של בית ומשפחה. מטרתי כעורכת דין היא להגן על האינטרסים של הלקוח שלי ולהילחם על זכויותיו. במרבית המקרים, כאשר מדובר בתיקי גירושין, יש ילדים קטינים באמצע, ומכאן שנדרשת רגישות גבוהה ומעבר לסביר".

 

 

לצד דיני משפחה – ובחיבור ישיר אליהם – עוסקת עו"ד מג'ר גם בתחום המקרקעין. "לעתים קיים קשר ישיר בין דיני משפחה או הירושה לבין תחום המקרקעין. דוגמה טובה לכך היא תביעות רכוש בין הצדדים בהליכי גירושין, או צורך ברישום זכויות יורשי עיזבונות, ייצוג בתביעות מורכבות שעניינן סכסוך בין יורשים וכיו"ב. כאשר ובסופו של דבר עורך הדין, הבקיא בתחומים הללו, עשוי להשיג עבור הלקוח שלו את התוצאות האופטימליות עבורו ומכוח הידע והניסיון, בין היתר".

בנוסף, לעו"ד מג'ר ניסיון עשיר בייצוג דיירים, קבלנים, ברישום ובהעברת זכויות, וכן בעריכת ובדיקת הסכמים שונים, ובהם הסכמי רכישה, הסכמי מכר והסכמי שכירות. במסגרת ניסיונה רב השנים של עו"ד מג'ר, על שולחנה מונחים תיקים רבים ומורכבים שעניינם בסכסוכי שכנים, תביעות לפינוי מושכר, עתירות מינהליות ועוד רבים. "חשוב לזכור כי בייחוד בתחום זה חשוב מאוד להיוועץ בעורך דין הבקיא בתחום על מנת למזער נזקים ולמנוע טעויות נפוצות". היא מדגישה.

עו"ד מורן מג'ר, חברה בלשכת עורכי הדין בישראל משנת 2009, היא בוגרת תואר ראשון במשפטים (LLB), עם תעודת התמחות במשפט, תקשורת וטכנולוגיה, ובעלת תואר שני במינהל עסקים (MBA). לאורך השנים היא ייצגה מאות לקוחות פרטיים ועסקיים בהליכים שונים והופיעה בבתי המשפט בערכאות השונות. לאחר הסמכתה כחברה בלשכת עורכי הדין שימשה עו"ד מג'ר, בין היתר, כיועצת משפטית במוקד לשירותים המהירים של רשות מקרקעי ישראל, וכן הקימה את המחלקה המשפטית של "רעות אפוטרופסות – עמותה למען שירותי אפוטרופסות", שם שימשה כיועצת משפטית וטיפלה באלפי תיקי אפוטרופסות. כמו כן, עו"ד מג'ר מוסמכת כנוטריון ומוסמכת לערוך ייפוי כוח מתמשך, אשר כיום מהווה חלופה למינוי אפוטרופוס.

משרדה של עו"ד מג'ר נותן מענה משפטי נוסף באמצעות עורכי דין מתחומי המשפט השונים, ובהם דיני תעבורה והדין הפלילי, דיני עבודה ותביעות לשון הרע. "מאגר הלקוחות של משרדנו הוא גדול, ועם זאת כל לקוח שלנו מקבל יחס וליווי אישי ומקצועי בהתאם לצרכיו ולנסיבות המקרה", היא מסבירה. "משרדנו מקפיד להעניק לכל אחד מלקוחותינו את המענה האופטימלי בהתאם לצרכיו ובהתאם לרגישות המקרה. אנחנו נפגשים עם כל לקוח, בונים לו אסטרטגיה מתאימה ומלווים אותו לכל אורך התהליך, תוך הקפדה על מקצועיות, יצירתיות והקשבה, והכל על הצד הטוב ביותר עבורו".

כתובת: הר הצופים 25, רחובות
טלפונים: 074-7026442 | 052-855-2270, פקס: 074-7021441
דוא"ל: [email protected]
אתר: magar-law.co.il
דף פייסבוק: facebook.com/MagarLawOffice
אינסטגרם: instagram.com/moran_magar_law_office
לינקדאין: linkedin.com/in/moran-magar-80b4811ab

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר