"אל תשליכני לעת זקנה": עיריית ראשון לציון מציינת את יום המודעות הבינלאומי למניעת התעללות באזרחים ותיקים

יום המודעות הבינלאומי למניעת התעללות באזרחים ותיקים צוין אתמול (רביעי) בראשון לציון בשורת פעילויות ואירועים

פורסם בתאריך: 16.6.22 08:32

ראשון לציון ציינה היום (רביעי) את יום המודעות הבינלאומי למניעת התעללות באזרחים ותיקים, בשורת אירועים ופעילויות לבני הגיל השלישי. בהתאם למדיניות ראש העירייה, רז קינסטליך, הביטוי 'אל תשליכני לעת זקנה' הפך לאחד מאבני היסוד של הפעילות העירונית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בין הפעילויות: הרצאות כיצד לזהות נוכלים ובכך להימנע ממעשי עוקץ והונאה שבהן לקחה חלק כתבת חדשות 12, אדווה דדון; הרצאה על גלישה בטוחה באינטרנט; סדנה להגנה עצמית; סדנה בנושא כלים משפטיים לקידום איכות החיים בגיל השלישי; הצגה ראשונה של התיאטרון הקהילתי הפועל באגף לאזרחים ותיקים שאותה העבירו שחקנים אזרחים ותיקים; דוכני מידע של נותני שירותים מרכזיים לאזרחים ותיקים ופתיחת תערוכת תמונות בבניין העיריה פרי יצירתן של נשים נפגעות אלימות. זאת, בנוסף לכנסים בנושא לקהל דוברי הרוסית והאמהרית. בנוסף, יצאה העירייה לפני כשבוע בקמפיין שילוט חוצות ברחבי העיר עם המסר "לכולנו מגיע להזדקן בכבוד".

רז קינסטליך: "אחד מכל שישה אזרחים ותיקים סובל מהתעללות, ופעמים רבות זה קורה דווקא במקום שאמור להיות המבצר המגן: בתוך הבית. מאחורי כל מקרה כזה – של השפלה, של אלימות פיזית או של סחטנות כלכלית – יש אדם יקר, כמו סבא וסבתא שלנו – שלא מספר על הגיהינום שהוא עובר.

"התפקיד והחובה המוסרית שלנו הוא להתגייס ולגייס, לדווח, להיות ערים לנורות אדומות ולסימני מצוקה – ולשמש פה למי שמשמיע קול זעקה, גם אם היא אילמת. 'אל תשליכיני לעת זקנה', נאמר בתהילים – ואנחנו עושים הכול כדי לקיים את הפסוק הזה הלכה למעשה".

בכל מקרה של התעללות או אלימות כלפי אזרחים ותיקים, אנא דווחו ליחידה לטיפול ומניעת התעללות באגף לאזרחים ותיקים של עיריית ראשון לציון בטל': 03-9547778.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר