ובמקום השני במדד הגאווה: ראשון לציון

מדד הגאווה ברשויות המקומיות של האגודה למען הלהט"ב בישראל העניקה ציון 93 מתוך 100 לעיר * אילנית הרוש, מחזיקת תיק קהילת הלהט"ב: מדובר בכבוד גדול

פורסם בתאריך: 7.6.22 15:20

אחרי אישור תעודות הזוגיות והקמת המכינה הקדם צבאית הגאה הראשונה – הגיעה השנה ראשון לציון למקום השני במדד הגאווה ברשויות המקומיות של האגודה למען הלהט"ב בישראל, עם 93 מתוך 100 נקודות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"מדובר בכבוד גדול לעיר וכמובן שאני לא מופתעת", אומר אילנית הרוש, חברת המועצה ממרצ ומחזיקת תיק קהילת הלהט"ב בראשון לציון. הרוש קיבלה את התעודה על ההישג מנשיא המדינה, יצחק הרצוג. "זה בהחלט היה מרגש. משפחת הלהט"ב העירונית זוכה בכל השנה לחיבוק חם ואוהב ולשיפור מתמיד בזכויות המוניציפליות שלה ואני בהחלט גאה על כך".

זו השנה השלישית ברציפות שראשון לציון נמצאת בצמרת המדד. אחד הגורמים שהביאו לניקוד הגבוה: אישור תעודת הזוגיות שהובילה הרוש בנחישות – תעודה אשר מאפשרת לזוגות להט"בים להירשם בעירייה ולקבל מעמד דומה לזה של זוג נשוי וידועים בציבור, מבחינת הזכויות המוניציפליות שלהם.

"מדובר בנושא שעבדתי עליו בנחישות מאז כניסתי לתפקיד ואני גאה שהצלחתי להפוך אותו לפרויקט רשמי-עירוני בסופו של דבר", אומרת הרוש. היא מזכירה כי היתה לחברת המועצה הראשונה שייסדה את תיק קהילת הלהט"ב, דבר שסייע להפניית תקציבים לטובת הקהילה, לרבות גם אירועי חודש הגאווה ופעילויות שוטפות לאורך השנה.

בעיר פועלת, כאמור, גם מכללה קדם צבאית, אשר מנוהלת על ידי איגי. מדובר בפעם הראשונה שהאגף החברתי-ביטחוני במשרד הביטחון אישר לארגון נוער גאה להקים מכללה קדם צבאית. "פעם ראשונה יש מכללה קדם צבאית שמדגישה ערכים של שוויון, ליברליות, קבלה, הכלה ואת מגוון הדרכים השונות לחיות בישראל", היא אומרת ומודה לראש העירייה, רז קינסטליך, על התמיכה ולצוות המקצועי שעובד איתה: ראש מינהל קהילה, מנהל מתנ"ס שיכון המזרח ורכזת קהילת הלהט"ב.


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר