גן ילדים. אילוסטרציה
גן ילדים. אילוסטרציה

ראשון לציון: לילד אלרגיה מסכנת חיים ובבית הספר לא התחשבו

לא' הלומד בבית הספר בעיר יש אלרגיה מסכנת חיים ואסור לו להתקרב לשומשום, בוטנים ואגוזים. בבית הספר יודעים על כך ובכל זאת החליטו להביא לכיתה מוצר המכיל שומשום

פורסם בתאריך: 8.5.22 12:49


המודעות לאלרגיה הפכה להיות חשובה במיוחד בשנים האחרונות ואימו של תלמיד בבית הספר אלונים גילתה בשבוע שעבר כי מנהל בית הספר הזמינה לכיתה בה לומד בנה כדורי פלאפל עם שומשום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"יום לפני הארוע דיברתי עם המחנך ובקשתי שלא יינתן ממרח חומוס התברר שכל ילדי בית הספר התכבדו במטעמים מלבד הילד שלי כי כמובן שאסור לו לאכול דברים המכילים שומשום. ומיותר לציין את תחושת התסכול שהייתה לו שהוא לא יכל ליהנות כמו חבריו בבית הספר.

חשוב לי לציין כי בית הספר יודע על כך ומוכר בתור בית ספר אלרגני שבו חל איסור מוחלט להכניס כל דבר המכיל את האלרגנים " היא אומרת ומוסיפה "ביום העצמאות גיליתי כי לבית הספר הוזמנו כדורי פלאפל נחרדתי מזה ופניתי מייד למנהלת בית הספר והיא אמרה לי שמבחינתה היא דאגה שכל הילדים יאכלו בחצר בית הספר על מנת לא להוות סיכון לבני אבל צר לי לאכזב שהיא כן סיכנה את חייו של בני בכך שהיא הכניסה את מקור האלרגן לתוך שטח בית הספר.

היא התנצלה ואמרה שהיא תעשה את השיקולים שלה לגבי שנה הבאה , כל זה לא עוזר כי מה היה קורה אם חלילה היה קןרה משהו?מי היה לוקח אחריות על מקרה טראגי?

מעיריית ראשון  נמסר בתגובה: "כל בתי הספר בראשון לציון מודעים לתלמידים עם אלרגיות שונות, ופועלים על פי הנחיות סדורות וברורות. על פי ההנחיות וחוזר מנכ"ל, ארוחות מסוג זה יש לקיים בשטח פתוח, תוך הפרדת הילד מהאלרגן. במקרה המדובר הארוחה נערכה בחוץ ובמהלכה הקפיד הצוות החינוכי על שמירת הכללים והשגחה על הילד האלרגי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר