"ההתנדבות ממלאת לי את הנפש"

דרך נוספת לעשות טוב ביום המעשים הטובים, היא ביום עצמו 29.3.2022. ביום זה יהיו פרוסות ברחבי הארץ כ- 100 עמדות מעשים טובים, וכל עוברי האורח יוכלו לעשות מעשה טוב

פורסם בתאריך: 1.3.22 08:13

לקראת יום המעשים הטובים 2022 שיתקיים זו השנה ה 16 ברציפות, עצרנו לשוחח עם אייל חובב שמתנדב באופן קבוע במרכז יום לקשיש בראשון לציון ועושה טוב לאנשים כל השנה "זה כייף לעשות טוב לאנשים אחרים"


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חובב (62), מרצה בפני קשישים על טכנולוגיה, אהבה ומהות החיים בגיל השלישי. "כייף לי לעשות טוב לאנשים אחרים" הוא אומר. אז אם גם אתם רוצים לעשות משהו טוב למען הזולת – יום המעשים הטובים 2022, שתקיים עמותת 'רוח טובה' מקבוצת אריסון, יתקיים זו השנה 16 ברציפות ב 29 במרץ . היכנסו לאתר "יום המעשים הטובים", הירשמו, ותוכלו לבחור את אופי ההתנדבות ואיך לעשות טוב מתוך מגוון פעילויות שמחכות לכם שם.

כשאייל החליט לפני חצי שנה שהוא מעוניין להתנדב ולתרום מעצמו למען הקהילה, הוא לא ידע עד כמה ההתנדבות תגרום לו לאושר ולסיפוק.בעבר שימש חובב כמנכ"ל של מספר חברות משפחתיות – בינלאומיות, מעולמות החקלאות, תעשיית המזון והאנרגיה, ולפני עשור הגשים חלום למד מדעי ההתנהגות והתמקד באימון אישי ועסקי.חאחר שהגשים את חלום העיסוק, החליט שהגיע הזמן לתרום לקהילה: "תמיד חשבתי שנתינה היא אחד הדברים שמעניקים לנו אושר בחיים" הוא אומר, "לכן היה לי חשוב לתרום מעצמי, וכך הגעתי כמתנדב למרכז יום לקשיש בראשון לציון".

במסגרת ההתנדבות חובב מעביר לקשישים 3 הרצאות. אחת מחברת אותם לעולם הטכנולוגי של נכדיהם וביניהם. הרצאה שניה היא על אהבה בגיל השלישי והרצאה שלישית עוסקת במשמעות החיים בגיל השלישי. כששאלנו את אייל האם לדעתו הקשישים יכולים ליישם את השיעורים שהם מקבלים? אייל ענה לנו, שאחת הקשישות התחברה בזכות ההרצאה של העולם הטכנולוגי לנין שלה ולמדה ממנו על הטיק טוק. אני מעריך שהיו עוד קשישים שהשיעורים שלי עזרו להם.

 

בהרצאתו בנושא אהבה, חובב מספר כי הוא מסביר לקשישים שזו לא חייבת להיות אהבה פזית או רומנטית בגיל הזה, אלא אהבה במובן של נתינה אחד לשני. "כמי שעובד עם אנשים ביום יום על משמעות בחיים אני רוצה להעביר מסר של נתינה ואהבת חינם ואיך שהיא משפיעה על המשמעות והאושר שלנו בחיים לא רק, אבל גם בגיל השלישי, הוא אומר, ולכן העיסוק הזה וההתנדבות מציפים אותי באושר . "זה כייף לעשות טוב לאנשים אחרים" הוא חוזר ואומר.אם גם אתם רוצים לעשות טוב לאחר, כנסו לאתר של יום המעשים הטובים, בחרו שם את ההתנדבות שמתאימה לכם ותגרמו אושר לאחרים.

פרטים נוספים על יום מעשים טובים ניתן למצוא ב:אתר יום מעשים טובים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר