דוח הביטוח הלאומי קובע: שיפור בכל מדדי העוני בראשון לציון

על פי דוח העוני של הביטוח הלאומי, שכולל נתונים של 7 ערים גדולות בישראל, בשנת 2020 חל שיפור בכל מדדי העוני בראשון לציון. רז קינסטליך, ראש העירייה: "פועלים כל העת כדי לסייע לאוכלוסיות חלשות ולמשפחות נזקקות".

פורסם בתאריך: 28.2.22 06:31

שיפור בכל מדדי העוני בראשון לציון בשנת 2020 – כך עולה מדוח העוני של הביטוח הלאומי, שכולל נתונים של 7 ערים גדולות בישראל: ירושלים, תל אביב, חיפה, ראשון לציון, פתח תקווה, אשדוד ובאר שבע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


על פי הנתונים, בשנת 2020 חל כאמור שיפור בכל מדדי העוני בראשון לציון – תחולת העוני, פער העוני וחומרת העוני בהשוואה לשנה הקודמת. כמו כן, תחולת העוני למשפחות, לנפשות, לילדים ולקשישים בראשון לציון נמוכה בהשוואה לנתון הארצי ולשש הערים הגדולות; ובמדדים פער העוני וחומרת העוני – מדורגת ראשון לציון חמישית מבין שבע הערים הגדולות לעיל.

רז קינסטליך, ראש העירייה, מסר: "השיפור שחל בכל מדדי העוני בראשון לציון מעודד מאוד. אנו רואים חשיבות רבה בעזרה ובסיוע לאוכלוסיות חלשות ולמשפחות נזקקות, ופועלים כל העת כדי לסייע להן ככל שניתן. לאחרונה אף העבירה העירייה את התקציב לשנת 2022, והיקף תקציב הרווחה בו עומד על 277 מיליון שקל. נמשיך לפעול עד שנסייע לאחרון התושבים הזקוקים לתמיכה שלנו".

נזכיר, כי דוח הכלכלנית הראשית במשרד האוצר שפורסם לאחרונה קבע כי הסיכוי של ילד עני שגדל בראשון לציון שהוריו השתייכו לחמישון התחתון של התפלגות ההכנסות, להגיע בבגרותו לחמישון העליון עומד על 23% – גבוה מהנתון הארצי שעומד על 16.5%.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר