צוחק מי שצוחק…. ראשון

פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין יוצא לדרך בפעם השמינית עם רפרטואר מופעים של נבחרת משובחת ומגוונת של מיטב הקומיקאים של ישראל

פורסם בתאריך: 14.2.22 10:32

גם השנה מארח הפסטיבל קומיקאים במופעי בכורה , בהפקות ובשילובים ייחודיים לפסטיבל:


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"לא מתחתנת"  – טלי אורן – מופע קומי מוזיקלי בבכורה לפסטיבל  – ערב שנון, מצחיק ובועט של שחקנית וקומיקאית אהובה ומובילה על אהבה, גברים נשים ומה שביניהם "אחד..שניים..שלוש  נותנים בראש" – מה קשור/ אלי ומריאנו/ תם אהרון – כולם בערב אחד–עולים אחד אחרי השני בערב פרוע ומלא בצחוק.

קונצ'רטו לגשש ותזמורת – הפקה של האופרה הישראלית ותזמורת המהפיכה במופע המחזיר אל הבמה את רוחם של השלישייה האגדית שהפכה שם נרדף לישראליות באמצעות פסיפס של יצירות ועיבודים תזמורתיים מקוריים, השוזרים בתוכם דגימות וידאו וסאונד מתוך מערכונים ושירים של הגשש. כולל קטע נדיר של "פסטיבל שירי הדיכאון" הבלתי נשכח

אורח מיוחד לפסטיבל: שייקה לוי

ערן זרחוביץ'  – מהקומיקאים השנונים האהובים והמצחיקים ביותר בישראל (ארץ נהדרת , הפרלמנט ) יארח במיוחד לכבוד הפסטיבל את ליאת הר לב ויחד יבצעו את הדמויות של "אסתי וראובן"  הידועים ממערכוני "כמעט שבת שלום"

ירדנה ארזי בליווי מיתרי סימפונט רעננה מארחת את שלישיית "שוקולד, מנטה, מסטיק" ואת חנה לסלאו, מהבדרניות המצחיקות בישראל במופע חגיגי ומיוחד במסגרת מופעי  50 שנות קריירה של כוכבת להקת הנח"ל והסולנית המיתולוגית.

רמי ורד – במופע סטנד אפ חדש  – רמי ורד מהמוחות המבריקים בישראל בערב מצחיק ושנון על קורונה, גירושים וזוגיות חדשה

נדב אבקסיס במופע סטנד אפ – מופע סוחף ומצחיק על החיים בעידן הפייסבוק והאינסטגרם, הורות, חיתולים,  שעות שינה וקבוצות וואטסאפ

יונה קפח – מופע שנון, מצחיק ובועט של מי שמסומנת כהבטחה הגדולה של עולם הבידור הישראלי

מרתון סטנדאפ מטורף מבית ה"קומדי בר"  דניאל כהן – אדם שרון – אוהד מימרן

עוד במסגרת הפסטיבל כמיטב המסורת גם השנה תתקיים תחרות המונולוג הקומי בה ישתתפו סטודנטים מבתי הספר למשחק ברחבי הארץ אשר יציגו בפני צוות שופטים מקצועי בראשות הבמאי והמנהל האומנותי של התיאטרון הלאומי "הבימה", משה קפטן.לזוכה יוענק פרס כספי על שמו של ספי ריבלין לטובת מלגת לימודים. הפרס יוענק לו ע"י ראש העירייה, מר רז קינסטליך ונציגי משפחת ריבלין.כמו כן יוענק פרס לתלמיד מגמת תיאטרון מבית הספר בראשון לציון.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשל"צ: "אני מזמין את כולם לבוא וליהנות מחגיגה של קומדיה והומור. הפסטיבל יציג מגוון מופעים שיצרו יחד תמהיל של צחוק ורגש כראוי לספי ריבלין שהיה מבין גדולי הקומיקאים בישראל ואחד מיקירי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר