תשלחו איחולים: שלומי שבן הוא הזוכה בפרס ראש עיריית ראשון לציון על שם מאיר אריאל

פרס ראש העירייה, על סך 36,000 שקל, מיועד לבטא הוקרה על יצירה אומנותית או הגותית בולטת בשפה העברית אשר טבעה את חותמה או הביאה להנגשת השפה העברית ואוצרותיה לקהלים גדולים ומגוונים

פורסם בתאריך: 25.1.22 08:57

העיר ראשון לציון, העיר שחרטה על דגלה את החינוך והשפה העברית, ממשיכה במסורת ומקיימת את כנס השפה היחיד מסוגו בארץ העוסק בשפה העברית על כלל היבטיה השונים מעניקה זו השנה השמינית  את פרס ראש עיריית ראשון לציון על יצירתיות בשפה העברית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


השנה קבעה הוועדה כי פרס ראש עיריית ראשון לציון ליצירתיות בלשון העברית על שם מאיר אריאל לשנת 2022  יוענק ליוצר שלומי שבן, על קריירה מוזיקלית הכוללת שירים רבים ומשובחים שהעברית היא עיקרם.הפרס יוענק לשלומי על ידי ראש העיר, מר רז קינסטליך, בערב הפתיחה  של "לשון ראשון", כנס השפה העברית שיתקיים ב- 8.2.22, בו תוצג "2 קולות", הפקת המקור. ערב שכולו מחווה לדואטים הישראליים של כל הזמנים עם מיטב האומנים.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון:"אני נרגש לברך את שלומי שבן על זכייתו בפרס ע"ש מאיר אריאל ליצירתיות בשפה העברית. שבן, הוא אחד היוצרים האהובים והמוערכים בתרבות הישראלית ושיריו מהווים חלק משמעותי בפסקול חיינו ועל כן אנו מתכבדים להעניק לו את הפרס. אני שמח על ההיענות המרשימה שהייתה בקרב יוצרים להגשת מועמדות לפרס השנה. ניפגש כרגיל על הבמה ונעניק לו את הפרס."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר