הילדים של היום הם דור העתיד של המחר

מיטל ואנונו מומחית להורות ואימון ריגישי לילדים פונה לרשויות ומבקשת "תאפשרו להורים וילדים לקבל טיפול בלי המתנה ארוכה דרך התפתחות הילד או משרד הרווחה"

פורסם בתאריך: 7.11.21 09:27

מיטל ואנונו בת 35 תושבת העיר ראשון לציון מומחית ומרצה להורות ואימון ריגשי לילדים נחשפת מידי יום לקשיים שההורים חווים מול הרשויות המקומיות לקבלת עזרה לילד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"הורים רבים נאלצים לשלם סכומי עתק למטפלים ריגישים בגלל המתנה ארוכה של התפתחות הילד או מרכזי הורות ורווחה בעיר שלהם, אני רואה לנכון לשתפ פעולה ולעבוד באופן רציף ועיקבי עם מטפלות ומאמנות בארץ כחלק מסל להורים וילדים במסגרת הפורמלית" היא אומרת ל"השקמה ראשון לציון" .

מיטל ששנים עסקה כרואת חשבון מצליחה והגיעה לדרגות גבוהות בצבא , החליטה להוריד את הדרגות שציפו ממנה להביא הביתה ולעשות את מה שהיא מרגישה שזה הייעוד שלה.
היום ואנונו, היא בעלת קליניקה מצליחה בעיר להדרכת הורים ואימון ריגשי לילדים ובני נוער, למדה 3 שנים בשיטת אדלר ויש לה מטרה אחת. "אני פה כדי לאפשר לכל ילד להאמין שאפשר להציל אותו ולעזור לו
כשהבנתי שאני יכולה לעזור ויש בי את הכוחות וההכלה ,בלי שיתוף פעולה של ההורים זה לא יניב תוצאות, יש צורך בשיתוף עם ההורים כדי לקבל תוצאה טובה ושיפור לכן יש צורך היום לעבוד מול ההורים , ומול הילד.

במה זה אמור לבוא לידי ביטוי?

"בהכל. זה מתחיל מבניית סמכות הורית, תקשורת מקרבת, מאבקי כוח, חוסר שיתוף פעולה, התפרצויות זעם, בכי ללא הפסקה, אווירה משפחתית, גבולות, יחסים בין אחים, את הכל אני מעבירה באימון הרגשי עם הילדים. כאשר אני מטפלת התהליך הוא על דימוי עצמי נמוך, חוסר ביטחון עצמי, חוסר מוטבציה, קושי בניהול וויסות רגשות, קשיים חברתיים, פחדים. והתוצאות בהחלט מד'ברות בעד עצמן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר