חגיגה משפחתית

היום (שלישי) ייפתח בראשון לציון הסניף השישי של רשת 'נתח קצבים'. בראיון עם יניב פחימה, הבעלים של הרשת הוא מספר על הייחודיות הבידול והחזון.

פורסם בתאריך: 24.2.21 09:57

"העסק הוקם לפני עשרות שנים. 'נתח קצבים' הינו עסק משפחתי של שלושה דורות, הסב שהתחיל את העסקים המשפחתיים, הנחיל והשריש זאת אצל בנו ושני נכדיו ויחד הפכו לאימפריית בשרים צפונית, אליה מגיעים במיוחד מכל רחבי הארץ. "לפני עשור החלטנו לקחת את העסק לכיוון מודרני, עם חשיבה של שיפור איכות הבשר בארץ.  התחלנו עם קצביה ראשונה בגליל וכיום יש לנו 6 סניפים ברחבי הארץ: נתניה, כפר סבא, פתח תקווה, אשדוד וקרית שמונה ועכשיו , גם בראשון לציון, כשהצפי הוא לפתוח עוד סניפים במהלך השנה" הוא מסביר. אגב, ראשון לציון היא עיר מדהימה ועיר חובה להיות בה כרשת. עובדה שאין רשת בארץ שלא נמצאת כאן. עיר עם אוכלוסייה גדולה שאוהבת לחיות נכון ולאכול טוב.

 המשפחה החלה את דרכה כבעלת רשת סופרמרקטים ידועה בגליל,  לאחר מכן נכנסנו לתחום האירועים כבעלת אולמות, ולאחר רכישת הידע בתחום ההסעדה ומתוך תשוקה לתחום, הוחלט לפתוח מפעל לייצור בשרים ואת קצביית "נתח קצבים" לפני כעשור הבנו שענף הבשר בארץ לא מתפתח ותקוע עדיין בשנות ה- 70, רצינו להצעיד את התחום לכיוון העתיד, להכניס בו חדשנות ולשפר אותו וככה נולדה הרשת"

והיום אתם עובדים ברשת כמשפחה. עד כמה זה היה נכון?

במקרה שלנו החלטה נבונה מאד. עסק משפחתי שמתקתק וכל אחד יודע את תפקידו בצורה ברורה, אנחנו הכי חזקים כשאנחנו עובדים בעבודת צוות בתוך המשפחה. אבא שלי, שוקי, סמנכ"ל הכספים, אלירן אחי הוא סמנכ"ל הרשת ואחראי גם על מפעל הייצור. אני המייסד והמנכ"ל.

והנה באה הקורונה, וטילטלה את המשק.איך שרדתם?

"תקופת הקורונה הייתה מאתגרת אבל בגדול עשתה לנו טוב מבחינת המכירות. התקופה אילצה אותנו להשתפר מהר ולהגיב מהר בתחומים מסוימים, כמו אתר המשלוחים שלנו שמיהרנו לצאת איתו ובקרוב יעלה לאוויר ובנוסף, התמודדנו עם תחלופות גדולות של כוח אדם בגלל בידודים, אנחנו עדיין בתוך האתגר הזה אבל למדנו להסתגל למצב, להמשיך ולהתנהל בתוך זה ולשרת כרגיל את הלקוחות."

 הסניף ייפתח במרץ 2021 בראשל"צ במתחם חונים קונים, משתרע על שטח של כ-  700 מ"ר, מעוצבים בקונספט של הרשת במראה נקי ומזמין עם עיצוב מודרני וקפדני. בכל הסניפים ניתן למצוא מגוון של בשר איכותי, שירות מהיר אישי ומקצועי וכמובן שלל מוצרים נלווים שיהפכו את חווית הקניה למהנה במיוחד.  


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר