בית הפרקליטים עו"ד יוסי פאר ושות' (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
בית הפרקליטים עו"ד יוסי פאר ושות' (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

בית הפרקליטים עו"ד יוסי פאר ושות': סיעור מוחות תחת קורת גג אחת

"עורכי הדין שלנו הם צוות של לוחמים, אנשי שטח שמטפלים בתיק עד לכיבוש היעד והשגת המטרה, כשבעזרת סיעור מוחות משותף, בניית אסטרטגיה וטקטיקה יצירתית אנחנו נלחמים בכל הכח עד הסוף", אומר עו"ד יוסי פאר (אל"מ במיל) ממקימי בית הפרקליטים הראשון שהוקם במטרה לתת שירותים משפטיים איכותיים ויצירתיים בכל ענפי המשפט

פורסם בתאריך: 4.1.21 08:11

בית הפרקליטים הראשון מסוגו בארץ הוקם לפני כ-16 שנה על ידי עו"ד יוסי פאר איש צבא מנוסה, יוצא חטיבת גולני בדרגת אל"מ. כאיש צבא ולוחם לשעבר הקים עו"ד פאר את בית הפרקליטים כמחלקה צבאית וקרבית לכל דבר ועניין, כאשר הוא מפקד על הצוות ויחד הם נלחמים בשיניים עבור לקוחות המשרד למען הצדק שיצא לאור. המשרד מעניק ליווי משפטי בתחום האזרחי, הפלילי והמנהלי ומתמחה בכל ענפי המשפט החל מעבירות פליליות ותעבורה, עבירות סמים, דיני צבא, דיני משפחה ועד תאונות דרכים, רשלנות רפואית ועוד.

עו"ד יוסי פאר - בית הפרקליטים (צילום: פרטי)

עו"ד יוסי פאר – בית הפרקליטים (צילום: פרטי)

"הקמתי את בית הפרקליטים הראשון בארץ ומאז עברו תחתיו מאות עורכי דין שלמדו את המקצוע באופן הטוב ביותר", מספר עו"ד יוסי פאר, "היה לי חשוב לגדל דור של עורכי דין רציניים ומוכשרים ולהפוך אותם ללוחמים של ממש. אנחנו מטפלים ומייצגים למעשה כל סוגיה משפטית, כאשר הדגש שלנו הוא על סיעור מוחות משותף, הערכת מצב ולהגן מפני כוחות האויב עם הצוות הטוב ביותר".

נלחמים בשביל הלקוחות עד שהצדק ייצא לאור

מה הייחוד של המשרד שלכם?

"יש כמה דברים שמייחדים אותנו, הראשון הוא הדגש על לחימה בלתי פוסקת עבור הלקוח. עורכי הדין שלנו לא מפחדים ללכלך את הידיים ונלחמים עד לגבול האפור, כאשר הלקוח והאמת שלו זה הדבר הכי חשוב מבחינתנו. אנחנו גם לא מייצגים כל אחד, אם אני לא מזדהה אישית עם האמת והמצוקה של הלקוח אנחנו לא נייצג אותו, יש לנו קווים מאוד ברורים שאנחנו לא חוצים. היתרון השני הוא הראייה המרחבית, אנחנו לא מתעסקים רק בתחום אחד, אנחנו משרד עם ראש גדול שבקיא באופן יוצא מן הכלל בכל תחומי המשפט, זה יתרון גדול עבור הלקוחות שבעזרת סיעור מוחות משותף אנחנו יכולים לתקוף זוויות משפטיות ממגוון רחב של פסקאות, דיני חוזים וחוקים מענפים שונים. אנחנו משרד רב תחומי שרואה את התמונה הפנוראמית. היתרון השלישי הוא הניסיון והוותק שלי גם בתחום המשפטים וגם כאיש צבא ועסקים. ברוב המקרים אפילו השופטים צעירים ממני ומהרגע הראשון הם מבינים שיש להם עסק עם אדם בעל ניסיון, בעיקר כשאני מצטט להם פסקי דין עדכניים לאותו היום ולפעמים מעודכן אף יותר מהם".

אתה משווה הרבה את העניין הצבאי לתחום המשפט, מה דומה בין השניים?

"כשאני מייצג לקוח או חברה אני צריך להעביר את המסר חד וחלק כבר בהתחלה, ולעבור מהגנה להתקפה זאת מלחמה לכל דבר, אין חוכמות אנחנו חמ"ל לכל דבר ועניין. עורך דין הוא למעשה קצין בית המשפט, מצד אחד הוא צריך לדאוג שיהיה משפט הוגן, סדר וחוק ומצד שני הוא נלחם עבור הלקוחות. כל מי שמכיר את הרקורד שלי יודע שאני שוכב על הגדר ולא משאיר פצועים בשדה הקרב, גם במלחמות וגם בבית המשפט והכל בצורה אמינה, ישרה והוגנת. לקחתי את הגרסה הצבאית והעתקתי אותה לעולם המשפטים יחד עם כל הערכים החשובים באמת".

מהי שיטת העבודה שלכם?

"בפגישה אישית בין אם אצלנו במשרד או אצל הלקוח אנחנו לומדים את הסיפור שלו והופכים אותו לקייס משפטי ובונים תוכנית מבצעית הכוללת: לוח זמנים, טקטיקה, אסטרטגיה ומתחילים לפעול. זאת עבודה מרתקת ומעניינת, כאשר הכסף זאת לא המטרה שלנו. אנחנו פועלים לא מעט בהתנדבות מלאה במתן טיפים וייעוץ משפטי. למשל, ייצגתי בעבר את הרב הראשי של ראשון לציון, דוד וולפא חינם ללא כסף בתיק שוחד במשך יותר מ 5 שנים, כי האמנתי בחפותו. המטרה שלנו לעזור לאנשים וזה חלק מהסיפוק שלנו- לעזור לאנשים כאנשים שמבינים אנשים, אני רואה במקצוע האכזרי הזה שליחות ולא משלח יד".

אתה יכול לתת דוגמאות לתיקים שהמשרד ייצג?

"ייצגנו את עמוס סילבר ממקימי קבוצת 'טלגראס'. כשאנחנו התחלנו התחום של הקאנביס נחשב למילה גסה, אנחנו היינו בין הראשונים להגיש הצעות חוק שעוסקת בנושא. עו"ד דניאל פאר היה ממונה על התיק והגיש הצעות חוק לפני כ-6 שנים לפני שזה היה מוכר. הליווי המשפטי שלנו לא מסתכם רק בבית המשפט, אנחנו נסענו עד לקייב והיינו בבית מעצר וליווינו את סילבר לאורך הדרך. עו"ד דניאל פאר הוא רק דוגמה אחת ללוחם במערך שלנו, יש לו אסטרטגייה, הוא יצירתי ומצליח להגיע לגבולות מאוד רגישים ולהוציא את האמת לאור".

לסיום?

"עוד כשהייתי סטודנט היה לי חזון להקים מקום שישרת לקוחות בצורה פנומנאלית ולהכשיר את דור העתיד של עורכי הדין בישראל, להקים בית שנותן את השירותים המשפטיים לכל החיים, וגם אם באמצע הלילה תסתבך אחד מעו"ד שלנו יהיה שם עבורך. במהלך השנים הצלחנו לייצור ולבנות משרד מאוד מיוחד, המקצוע לא תמיד קל ולפעמים אני הולך לישון עם כל הבעיות של הלקוחות שלנו. אבל יש לנו אג'נדה מאוד ברורה וכל הצוות שלנו פועל לפיה ולוקח את העבודה איתו לכל מקום ובכל שעות היום. בית הפרקליטים התחיל בתל אביב ועוד מעט אנחנו עוברים לראשון לציון במתחם האלף במגדלי בסר ומגיעים אלינו אנשים מכל חלקי הארץ ואנחנו אליהם איפה שלא יהיו, בארץ ובעולם".

בית הפרקליטים עו"ד יוסי פאר ושות': סיעור מוחות תחת קורת גג אחת

טלפון: 054-4500653
לאתר: https://www.hapraklitim.com/index.html
כתובת: קריית הממשלה רחוב ישראל גלילי 15 ראשון לציון (צמוד לבית משפט )

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עידו

    חזזק מאוד רואים את האמת בפניו של דניאל היקר שמה שמעניין אותו זה רק הצדק של הלקוח ולא דבר אחר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר