צילום: Tunatura / shutterstock.com

גרסת הקורונה: לראשונה מבצע "הקש בדלת" במתכונת מקוונת

תלמידי בתי הספר יקבלו לינק אותו הם יפיצו לקרוביהם ומשפחותיהם שבאמצעותו ניתן יהיה לתרום כסף

פורסם בתאריך: 8.11.20 17:23

לאור המגבלות בתנועה והחשש מחשיפה לנגיף הקורונה, ייערך מבצע "הקש בדלת" של "האגודה למלחמה בסרטן" במתכונת מקוונת. המבצע יחל מחר, ה-09 בנובמבר, ויתבצע גם הפעם, על ידי תלמידי בתי הספר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לראשונה מזה 60 שנה, לא נזכה לראות את תלמידי העיר עוברים דלת דלת ומתרימים כסף המסייע לחולי סרטן ומחלימים רבים במסגרת מבצע "הקש בדלת". אלא שהפעם המבצע ייערך באמצעות לינק שיקבלו תלמידים מכל בתי הספר שבאמצעותו ניתן יהיה לתרום כסף. מטרתם תהיה להפיץ אותו למכריהם, קרוביהם ומשפחותיהם.

"חרף ההתמודדות עם האתגרים שיצר נגיף הקורונה, לא נרפה ונסייע בפעילות המבורכת של האגודה למלחמה בסרטן", אמר ראש העירייה, רז קינסטליך, והוסיף כי "ההירתמות והרצון של תלמידי בתי הספר מכל רחבי העיר מעידה כי הפנימו את ערך הסולידריות החשוב לקיום חברה שמבוססת על עזרה לאחר, אכפתיות והכלה".

מבצע "הקש בדלת" הינו מקור התמיכה העיקרי של האגודה למלחמה בסרטן, המובילה מאז 1952 את המאבק במחלות הסרטן בישראל ופועלת בכל החזיתות במטרה להפחית את התחלואה והתמותה מסרטן בישראל . כיום חיים בישראל כ-300,000 חולי סרטן, ומדי שנה נוספים כ-30,000 חולי סרטן.

יו"ר סניף האגודה למלחמה בסרטן בראשון לציון, מתי רוזנטל: "אני פונה אליכם תושבי העיר היקרים בבקשה לסייע בתרומתכם לקידום המודעות למחלה, טיפול בחולים, ליווי לחולים ומחקר שיקדם אותנו ביכולות לסייע ולהקל על החולים ובני משפחותיהם".

לתרומה מקוונת לחצו כאן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר