הבדיקות, האכיפה וקו הייעודי: ראשון לציון עיר ירוקה

רגע לפני פתיחת הגנים: נתוני התחלואה בעיר מעודדים

פורסם בתאריך: 16.10.20 11:10

ראשון לציון הפכה לעיר ירוקה. "אנחנו בכיוון טוב, אבל לרגע לא מורידים את הרגל מהגז. עשינו מאמצים אדירים בחודשים האחרונים והתושבים הם שותפים מלאים בשיפור התחלואה בעיר", אמר ראש העירייה רז קינסטליך.

נכון להיום (שישי) יש בראשון לציון 790 חולי קורונה פעילים. בחודשים האחרונים הובילה עיריית ראשון לציון שורה של פעולות להורדת התחלואה.

עוד בגל הראשון, הנחה מנכ"ל העירייה, דודי גיל, על הקמת מרכז שליטה בעירייה, שבו לוקחים חלק כל גורמי המקצוע וכן משטרת ישראל ופיקוד העורף. חברת המועצה, מיכל קלדרון, מונתה לשמש פרויקטורית לטובת טיפול הנושא.

כמו כן, העירייה גייסה כ-20 עובדי עירייה שיבצעו חקירות אפידמיולוגיות, בנוסף לנציגי משרד הבריאות. פעילות זו תרמה לצמצום זמן החקירות האפידמיולוגיות וקטיעת שרשרת ההדבקה. בנוסף, הקו האדום לדיווח על הפרות תקנות הקורונה, הוכח כיעיל ועשרות דיווחים של תושבים תרמו לטיפול מיידי באירועי התקהלות ואי שמירת ההנחיות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בנוסף, הקימה העירייה, בשיתוף פיקוד העורף, מתחם ייחודי לבדיקות קורונה, ללא הפניית רופא וגם למי שאין לו תסמינים. המטרה הייתה לקבל תמונת מצב אמיתית על התחלואה בעיר ולהקדים צורך בבידוד. במקביל, העירייה הזמינה את כל צוותי גני הילדים להגיע ולהיבדק לפני החזרה לגנים. הבדיקות יימשכו גם בסופי השבוע.

בעירייה חששו שתקופת החגים תעלה את עקומת התחלואה ולכן בהשקעה גדולה, הוקמו מאהלים בסמוך לבתי כנסת והותקנו למעלה ממאה צליות על מנת להרחיב את מתחמי התפילה ובכך למנוע צפיפות. כמו כן, חולקו כסאות ומאוורים לבתי כנסת רבים בעיר. מהלך זה הוכיח את עצמו ותפילות תשרי עברו כסדרן.

לצד כל אלה נעשו פעולות אכיפה: החברה לביטחון תגברה את נוכחותה בשכונות, בעיקר אלו שהוגדרו אדומות, כמו כן, נעשתה פעילות הסברה בסמוך למרכולים ורשתות השיווק, שהותרו לפעול גם במהלך הסגר. הופעלו רחפנים לאיתור התקהלויות במרחבים הפתוחים בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בני

    לא הייתה שום ביקורת ושום אכיפה בגנים הציבוריים. היה מזעזע לראות עשרות ילדים וטף עם כפול הורים בגנים הציבוריים בראשון דוגמא גן הציבורי ברחוב הכובש לרבות היום שבת. התקהלות כאילו אין קורונה. לפחות שיגיעו לשטוף ולחטא את המקום. לתשומת לבך ראש העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר