בזמן הסגר: מסיבה עם 60 בני נוער, מרכזי בילוי מחתרתיים ובתי בושת

במסגרת פעילות אכיפת תקנות הסגר נתפסו בתוך ראשון לציון ומחוצה לה מספר מקומות בילוי, בהם גם חמארות ומועדוני הימורים

פורסם בתאריך: 14.10.20 12:16

תושבים המתגוררים בסמוך לצומת גן הורדים בראשון לציון, התלוננו אמש (שלישי) על מוקד רעש חריג באזור. פקחי השיטור העירוני שהוזעקו למקום, גילו להפתעתם מועדון שפתוח בניגוד להנחיות ובו עשרות בני נוער שבילו במקום עם כיבוד, שתייה וריקודים בניגוד לתקנות הסגר והגבלות הקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"זה מכעיס איך אנשים ממשיכים לחגוג כאילו אין מחר. החוצפה היא ללא גבול. רעש של מוזיקה וריקודים עד השעות הקטנות של הלילה בזמן סגר", כך מספרת תושבת המתגוררת באזור, שבעקבות הרעש פנתה למוקד העירוני.

פקחי השיטור העירוני, שקיבלו את הקריאה והגיעו לצומת גן הוורדים, הצליחו לאתר את מוקד הרעש ומצאו לופט שהיה פתוח בניגוד להנחיות. במקום שהו כ-60 בני נוער בגילאי
14-18 שהתקהלו בניגוד להנחיות ולתקנות הקורונה.

עם הגעתה של ניידת השיטור העירוני, רבים מבני הנוער במקום נמלטו. המעט שנתפסו, היו תושבי בני ברק שקיבלו דוחות משטרה על הפרת התקנות. בנוסף, השומר שעבד במקום, סירב למסור פרטים על בעל המקום.

"זה פשוט מקומם", אומרת תושבת האזור שדיווחה למוקד העירוני, "איך ישנם בעלי עסקים שמרשים לעצמם לפתוח לכל כך הרבה בני נוער? וזאת תוך כדי רעש חזק בשעות הקטנות של הלילה. אני אישה בת 65, סגורה בבית חודש ימים ובעל המקום חוגג".

מהחברה לביטחון נמסר כי בעת כניסת הפקחים נמצאו במקום כ-60 תושבי בני ברק שישבו סביב שולחנות עמוסים משקאות אלכוהול, ובמרכז הלופט הייתה בריכת מים.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "המשטרה חילקה דוחות לכל מי שנתפס במקום. בנוסף נרשם דו"ח של 5,000 שקלים לבעל העסק ואנו בודקים את האפשרות לזמנו לשימוע".

בתוך כך, מהחברה לביטחון נמסר הבוקר (רביעי) כי בימים האחרונים במסגרת פעילות של פקחי החברה נחשפו מועדוני הימורים ומרכזי בילוי מחתרתיים שפעלו באזורים שונים בעיר, בהם לופטים, חאמרות ומועדוני הימורים. כמו כן, מנעו הפקחים פתיחת מבנים ששימשו לפעילות של בתי בושת. מבלים שנתפסו באותם המקומות, בהם כאלה שהגיעו מיישובים מחוץ לראשון לציון, נקנסו על הפרת הוראות הסגר. בנוסף, נתפסו מסיבות חתונה ואירוסים אשר התקימו בצפיפות ובניגוד לתקנות הקורונה. חלק ממקומות הבילוי פעלו באזורי התעשייה של העיר וחלק בשכונות מגורים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חלק מהפעילויות שנעשו במחתרת אותרו באמצעות הפרסום ברשתות החברתיות. בחברה לביטחון מבצעים כל העת ניטור כדי לאתר את פעילות העסקים הללו. בין היתר נחשפו פעילותם של שלוש חאמרות, שבמהלך הגעת הפקחים נמצאו בהם מבלים רבים. על שולחנות המקום היו מונחים בקבוקי בירה ואלכוהול והמבלים במקום היו ללא מסכות.

במקרה אחר במבנה באזור התעשייה שהגיע מידע כי הוא משמש בית בושת. הפקחים מצאו את דלתות המבנה נעולות, לבסמוך להן שלושה גברים שהגיעו מיישוב באזור השרון. הגברים נקנסו לאחר שהתקשו לספק הסבר מדוע הפרו את תקנות הסגר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה ציפו שהם יעשו בזמן הסגר ?? הא..?!?!
    אבל שהממשלה מפרה את ההנחיות וחוגגת על חשבון הציבור זה בסדר …

  2. חלי

    מטומטמים וחוצפנים, כשסבא או אבא שלהם יחלה וחלילה ימות נראה מה יגידו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר