צילום: Robert Kneschke / shutterstock.com

"רגע אחד מדברים ורגע אחרי הוא לא כאן": בעל משרד עורכי דין נפטר מקורונה

יהושע דנינו מראש לציון מספר על מותו המהיר של אחיו, בן ה-64

פורסם בתאריך: 12.10.20 17:05

קרובנות הקורונה: אתמול (ראשון) בשעות הבוקר נפטר מהנגיף דוד דנינו, בן 64, בעל משרד עורכי דין ותיק בראשון לציון. הוא השאיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

הבשורה הקשה על מותו, הותירה את אחיו, יהושע דנינו, בן ה-62 מראשון לציון, כואב ונדהם. "לפני מספר שנים, אחי חלה בסרטן והיה לו לחץ דם, אבל לא מעבר לכך", מספר דנינו, "בראש השנה הוא נדבק בקורונה ועד יום חמישי האחרון הוא עוד הרגיש טוב. ביום שישי בלילה חיברו אותו למכשיר הנשמה ותוך יומיים הוא נפטר בבית חולים קפלן".

"המהירות שבה הכל קרה לא נתפסת. לצערי, לא נותנים למשפחה אפילו להיפרד, אלה הנהלים", ממשיך דנינו, "אני לא מאמין שהוא נפטר. כולנו היינו בטוחים שבתוך כמה שבועות הוא יחזור לעצמו. הוא הרגיש בסדר בשבועיים הראשונים שהיה בבית אבל המצב שלו התדרדר בתוך יומיים עד למוות. זה לא נתפס, שבועיים הוא היה בבית, המצב היה יציב. לא האמנתי שהוא ילך ככה ביומיים. רגע מדברים איתו ואחרי רגע הוא כבר לא כאן".

"אנשים לא מבינים את חומרת המחלה ומזלזלים. אי אפשר לתאר שבראש השנה יושב אדם בריא בשולחן החג ושלושה שבועות אחרי הוא לא כאן. לצערי, גם אימי וגם אחותי נדבקה. היתה שרשרת הידבקויות מראש השנה כשהיינו יחד. חייבים ללכת עם מסכות ולשמור על ריחוק חברתי. אנשים צריכים להתעורר ולהבין", מסכם דנינו.

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר