צילום: רפי דלויה

ענבל אור: "כשראיתי את הסרט על חיי פרצתי בבכי. אדם אחר היה מתאבד"

לאחר שידור הסרט על עלייתה ונפילתה, יזמית הנדל"ן לשעבר אומרת: האמת כולה עדיין לא יצאה לאור, בימים אלה אני כותבת ספר

פורסם בתאריך: 14.9.20 09:45

"למרות שזו לא הייתה הפעם הראשונה שצפיתי בו, כשראיתי את הסרט על חיי – פרצתי בבכי", כך מספרת יזמית הנדל"ן לשעבר ענבל אור, בעקבות הסרט ששודר אתמול (ראשון) בפריים טיים, בקשת 12: "עלייתה ונפילתה של ענבל אור".

בסרטה של הבמאית נילי טל, היא עוקבת אחר אור, מהנסיקה וההצלחה הגדולה ועד ההתרסקות וההסתבכות בבית המשפט. אור מקווה שהסרט יסייע לרבים לראות את התרחשות הדברים מנקודת מבטה. "אני מקווה שזה יעשה שינוי תודעתי בקרב הציבור על אף שזה לא הסוף", אומרת אור, "בימים הקרובים אני אחשוף את המשך הפרשה שלי במלואה. יש הרבה דברים שלא סיפרתי עליהם, ואני כותבת אותם ביסודיות. אני מתכוונת לכתוב ספר, שבו מתועד הכל. הוא יהיה מדהים וענק. גם היום אני לא מעכלת את הזוועות שעשו לי מאחורי הגב, ואני שואלת את עצמי איפה הייתי, איך האמנתי לכולם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שעות לפני שידור הסרט, הספיקה אור לגשת לתחנת משטרת רחובות, כדי לבקש חזרה את מכשיר הטלפון הסלולרי שלה, שנלקח ממנה עם התפוצצות הפרשה. "אני אחזור למשטרה בקרוב כדי לסיים את כל מה שאני צריכה".

איך את מסכמת את השנה?

"זאת שנה שבה הכרתי המון צדדים ואנשים מכל הסוגים. נכנסו לחיי אנשים טובים, נשמות טהורות, שהכסף הוא לא המניע שלהם, אלא הנשמה. קיבלתי הרבה עזרה בדרך, לא שפטו אותי. זאת הייתה שנה מאתגרת עבורי, עם המון לחימה, להתעורר כל בוקר, לא לראות את הילדים ומשפחה, אלה מסמכים וניירות, מחשב ובתי משפט ולא לוותר, אבל בסוף זה ישתלם".

מה את מאחלת לעצמך לשנה הזו?

"אני מאחלת לעצמי שהכל יחזור אלי בכפל כפליים, שהאמת והצדק יעשו, ושאצליח בשליחות שלי למען עם ישראל, שיהיה יותר טוב לגדל כאן ילדים, ושיקרה כמו שלי לא יחזור על עצמו. אני הייתי הקורבן למען עם ישראל, זה לא אנושי לעבור מה שעברתי, אם לא התעצומות נפש שהיו לי, אלה שקיבלתי מלמעלה, לא הייתי יכולה לעבור את זה, כל יום הוא הישרדות. אנשים חסרי אמונה היו יכולים להתאבד, אבל אני עם אמונה ענקית לבורא, עברתי מוות קליני הייתי שם למעלה. אדם אחר היה מתאבד, אבל התאבדות לא באה אצלי בחשבון, החיים הם ערך עליון, והאמת תצא לאור".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגובות

3 תגובות
  1. חנה

    רק היא אשמה במה שקרה לה, גם אם תכתוב 100 ספרים או שתמשיך לטעון כי אין לה חלק במה שקרה לה, לא ישכנע אנשים שנפלו בגללה, אלא אם תחזיר את מלוא כספם ששמו אצלה.

  2. לי

    נשמה לא משנה כמה טעויות עשתה בדרך עדיין כל מה שעשו לה היה לא מוצדק ותמוהה
    שיהיה לה רק בהצלחה ותמשיך להאמין

  3. נונו

    היא לפחות נתנה ביטחונית לבנקים- פישמן ושאר החראות עשו תספורות הזויות,תשובה משקיע קרנות של מורים וגננות מתחת לראדאר , רק בגלל שניסתה ללכת בדרך ישרה – כל העקומים ניסו להרוס לה כשנקלעה לקשיים , היא דג קטנטן בתוך עולם של טייקונים בלי אלוהים , שלדון אדלסון מנהלי בתי קזינו והשד יודע מה , להקיא !
    ענבל אור אולי עשתה טעויות רציניות אבל עשו לה אמבוש שאפילו שכשב2016 לא ידעתי במה מדובר היה ברור לי שזה מתוכנן ומנסים פשוט להרוג את האישה הזו . כך אני סבור אגב לגבי אייל גולן אהוד אולמרט וביבי נתניהו .
    אלוהים שיעזור לנו ! בלי היושר שלנו רק נס יציל אותנו מעצמנו 🙁 , שנה טובה .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר