גילי ארגוב בנו של זהר ארגוב
צילום: תמיר סאסי מטאור פרסום

גילי ארגוב חוגג יום הולדת 47: "לפני כמה שנים הרופאים לא נתנו לי סיכוי"

"מבחינת המדע והרפואה לא הייתי אמור לחיות כרגע. אבל אני עדיין פה, חמש וחצי שנים שאני נקי", מספר גילי ארגוב

פורסם בתאריך: 6.9.20 14:53

גילי ארגוב, בנו של מלך הזמר המזרחי, זוהר ארגוב, ידע בחייו תקופות קשות ואף נטען בעבר על ידי רופאיו כי אין לו סיכוי להמשיך לחיות. השבוע הוא חוגג יום הולדת 47, כשהוא אופטימי ונרגש מתמיד עם שיר חדש "ביום שתחזרי", שירים נוספים בדרך ולא מעט עשייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אבא נפטר בגיל 32 ואני חוגג היום 47, כך שאני ממש נס מהלך. הרופאים אפילו לא נתנו לי חצי סיכוי, בשנים האחרונות הם כבר לא ידעו איך לטפל בי. היום הם לא מאמינים שאני הולך על שתי רגליים. לכן אני שמח שאני כאן, להגיע לחמש וחצי שנים של ניקיון מסמים זה לא פשוט", מספר ארגוב. "מבחינת המדע והרפואה לא הייתי אמור לחיות כרגע. אבל אני עדיין פה, חמש וחצי שנים שאני נקי".

ארגוב מרבה לכתוב על חייו ברשתות החברתיות, שם הוא מתגלה מצד אחד כאדם עם הרבה חוש הומור ומצד שני כאדם עם הרבה צער ונשמה. זאת, כאשר הוא מתמודד עם כך שבמהלך השנה האחרונה נפרד מאשתו, ורד, אשר עברה להתגורר עם שלושת הילדים המשותפים לצד אמה.

"המוזיקה משכיחה ממני את הגעגועים לילדים שלי", הוא מספר, "אני מאוד פגוע מכל הסיטואציה אבל אני ממנף זאת לעשייה. עברתי כברת דרך ארוכה. משמח אותי מאוד שפונים אליי כותבים ויוצרים ומבקשים שאקליט את השירים שלהם. זה מחמם את הלב, טוב לי".

איך ההרגשה לחגוג יום הולדת?

"הרגשה נהדרת. מי היה מאמין שאגיע לגיל הזה ולרגע הזה. השיר 'ביום שתחזרי' שיצא לא מזמן, קיבל אהדה ואהבה והרבה רעש. הקהל מחבק. הקליפ שודר בערוץ 24. לא האמנתי שאחרי כל כך הרבה שנים אהיה על המסך הגדול, כי המציאות היא שיש דור חדש והוותיקים זזים הצידה. וכאן קרה להיפך, אנשים מצטלמים איתי ברחוב, מחבקים אותי, האהבה של הקהל נותנת לי כוח להמשיך וליצור. מאחל לעצמי שלא יגמר לעולם".

מנהלו האישי של ארגוב בחודשים האחרונים, אסי אמסלם, מוסיף: "יש לנו קליפ חדש שיצא בחגים ואנחנו בעשייה. אני מאוד מתרגש ליום הולדתו, אני אוהב את גילי עוד מאז שאני ילד. מיום ליום אני נדהם ממנו, מהנפילה שהייתה הוא בעלייה וזה מרגש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. תמי מ.

    גילי היקר.
    אלונים נתן לך במתנה את החיים ..
    שמור עליהם מכל משמר.
    אל ייאוש .
    שמח את אמא את אבא והכי את עצמך.

  2. Dina

    גילי תמשיך בעשיה, ולארצות לנוער על סמים,זאת תהיה עבודה מבורכת ,אתה נראה ברוך השם הרבה יותר טוב,זה באמת נראה שחזרתה מעולם הבא,אל תשבר,תהיה בקשר עם ילדיך

  3. אני

    כל הכבוד גילי…תהיה גאה בדרכך ומעשיך ותגיע לטופ,תעשה את מה שאתה אוהב
    ותשאר נקי לנצח…

    ..

  4. מיכאל שארף

    בעזרת השם,שנה טובה לך ,גילי ארגוב. הכרתי את המוזיקה שלך וקולך לפני 26 שנים והתחברתי. עוקב אחריי פעילותך מרחוק ומברך אותך תמיד שתהיה בריא ושמח ושתזכה לשמח.

  5. דן

    גילי מוכשר לדעתי יותר מאחרים.חסר לו מזל וכסף.וגם יצלוח בגדול אם ימשיך.ויהיה מס אחד.רק סבלנות

  6. יהודה מקמל

    כל הכבוד לך ועל הדרך שלך אתה מודל לחיקוי להרבה אנשים שעדיין סובלים ממחלת ההתמכרות וגם למכורים נקיים מאחל לך שאלוהים יתן לך את מה שאתה צריך ולא את מה שאתה רוצה כי הרצונות שלנו הרסניים מידי יום נקי ומוצלחת לכל החיים⁦❤️⁩

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר